Så som på nedre bilden! Ni får ett mer öppet rum då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Equilina Och bara för att gå mot strömmen så måste jag säga att jag gillar den övre bilden bättre. Men då är jag ett stort fan av att "rum i rummet" och avgränsningar av alla dess slag.
Och innan jag fattade vad du menade med feltaggatOch innan jag fattade att detta var en feltagg
Och innan jag fattade att detta var en feltagg
Tavlor! Bara för att jag tänker på min lilla etta förr där jag hade tre fina tavlor med typ genomgående tema (två limegröna+en lila med blommor på alla tre) på väggen ovanför min tv ... suck, jag saknar det faktiskt.
Så fint alla bor, knappt så jag vågar ta kort på mitt boende, ser ut som ett smärre slagfält och har inte hunnit skaffa ordentliga möbler än, men om någon är intresserad kan jag försöka ordna fram lite bilder hur det ser ut nu. Om inte annat kan jag visa guldkornen (som jag själv gillar allra mest).
Jo, det är väl lite så jag resonerar också, hade jag varit miljonär hade jag nog redan bytt ut alla möbler, men nu är jag inte det å då tar det tid.Det finns en anledning till att jag bara visat bilder på mitt kök..
Efter 7månader är det fortfarande kaos här och det saknas fortfarande köksstolar och struktur i vardagsrummet.. men att ehh så att.. det kommer väl..
Vi gjorde som @WS6 tipsade om
Dock väntar vi på väggljusstakar fortfarande och grejerna som är på hyllorna slängde vi bara upp sålänge. Men vi är nöjda hittills!
Det var ett himla projekt att hitta blommor+krukor som fick plats på tavelhyllornas 9cm djup
Rumsavdelare? Vilken typ?