Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Jag tyckte också att det var ett fint hus. Visst hade badrummet renoveringsbehov, men särskilt udda var det ju inte.

Ha ha, "fantastiskt smaklöst". Det borde väl passa dig, Hyacinth, som handen i handsken. Och tänk vad Onslow skulle säga.

Förlåt!! Nog för att det säkert faktiskt var något skumt med det där stället, men nu var det mitt fel att den första bilden försvann, fast jag såg inte det förrän nu.

Här kommer iaf hela tandläkarriddarborgen :D

IMG_1738.jpg

Åh superfint! Fast jag skulle måla över texten över dörren och göra om militärförläggningen på vinden till förvaring istället, tänkte inte ha sex barn...

Jag må vara bakfull, men huset med riddarborgen på taket får mig att bli lite yr, det kan inte se ut så!!!

Läst ikapp lite nu, riddarborgen var ju hur charmig som helst.
Fast såg lite trist ut utvändigt, lite ruinkänsla nästan.

Kapellet skulle vara nåt för oss, öppna ytor för barnen och härja på :D
Fast skulle ta bort ängeln i taket först av allt, den var ju lite läskig nästan.

Tandläkarborgen såg bara märklig ut, det passade inte alls ihop.
Undrar hur det ser ut invändigt

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V