Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förlåt!! Nog för att det säkert faktiskt var något skumt med det där stället, men nu var det mitt fel att den första bilden försvann, fast jag såg inte det förrän nu.
Åh superfint! Fast jag skulle måla över texten över dörren och göra om militärförläggningen på vinden till förvaring istället, tänkte inte ha sex barn...
Jag må vara bakfull, men huset med riddarborgen på taket får mig att bli lite yr, det kan inte se ut så!!!
Trädgård & Växter Jag bor i zon 2,5. 😊 Enligt zonkartan bor jag ett par kilometer utanför gränsen till zon 2, så egentligen zon 3, men när jag jämför med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.