Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår faktiskt inte alls planlösningen. Jag ser ingen balkong från något badrum?
I bildtexten står det balkong med utgång från badrum, men jag har inte kollat planlösningen. Märkligt i vilket fall. Eller är det vanligt förekommande att vilja lufta sina ädlare delar efter badet, kanske? :p

Vi var och tittade på ett härligt 60-talshus idag, som hade en mycket flerfunktionell toapappershållare i badrummet. Nån som vet om det här var vanligt back in the days?

7F8D69AA-590B-4EC4-871A-F9564345E90A.jpg

Dessutom var planlösningen så att man gick igenom gäst-WCn för att komma till huvudbadrummet. Kanske, kanske att jag skulle vilja ändra på den planlösningen en smula ;)

Vi var och tittade på ett härligt 60-talshus idag, som hade en mycket flerfunktionell toapappershållare i badrummet. Nån som vet om det här var vanligt back in the days?

Dessutom var planlösningen så att man gick igenom gäst-WCn för att komma till huvudbadrummet. Kanske, kanske att jag skulle vilja ändra på den planlösningen en smula ;)
Min knäppa brorsa skaffade en sådan bara för att reta resten av familjen. Var någon postorderfirma som sålde.

Fruktansvärd! :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka