Tack, det är precis som du säger: jag är inte helt såld på att bo på den orten. Jag gillar inte orten alls faktiskt, gillar min arbetsort dit jag ska flytta till årskiftet mycket mer.
Vad är det du inte gillar? Är det något som kan förändras?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, det är precis som du säger: jag är inte helt såld på att bo på den orten. Jag gillar inte orten alls faktiskt, gillar min arbetsort dit jag ska flytta till årskiftet mycket mer.
Området gillar jag! Men inte själva orten.Jag hade inte valt att bosätta mig i ett område som jag inte gillar, oavsett hur fin lägenhet det är.
Dessutom ville du ju närmare familjen, då känns det "onödigt" att flytta längre ifrån
Jag behöver vara i den varje dag då jag pendlar med tåg, så behöver i alla fall vara på stationen dagligen.Åk och titta på lägenheten. Hur mycket behöver du vara i orten du inte gillar? Är det typ att handla och göra ärenden kanske det funkar om du trivs där själva boendet är?
Jag bor ju själv i Malmö men har familjen i NÖ hörnet ca 10 mil. Så man kör dig på en timme. Men det ger ju inte samma spontanitet som när man har ännu närmre. Jag köpte stuga närmre familjen så fick jag bättre möjligheter till flexibilitet.
Man kan alltid fråga om det finns ett minstapris typ köp-nu pris. Ibland så kan det vara lite under det som det är utlagt för och säljaren prioriterar en enkel affär.Jag behöver vara i den varje dag då jag pendlar med tåg, så behöver i alla fall vara på stationen dagligen.
Har frågat mäklare om visningstid nu i alla fall, den ena lägenheten har sänkts med 100.000 nu och en annan som ligger på markplan har sänkts med 75.000. Minst sagt köparens marknad nu.
Bajs i badrummet? Omg, så sjukt äckligt.Kunde inte ta mig till marklägenheten igen pga jättesjuk, men sulade i mig Alvedon och gick och tittade på de två andra. De var spegelvända men helt olika i skick. Skiljer 200.000:- mellan dem, vilket är fullt förståeligt med tanke på att i den billigare så hade unge gått loss med kritor lite varstans, köksluckorna var väldigt slitna och hallgolvet skevt.Låg även lite bajs på badrumsgolvet Den andra lägenheten var superfin! Men där är priset inte prutbart enligt mäklare. Insåg att en lägenhet på andra våningen kanske inte riktigt är min grej, tror mer på marklägenheten i så fall. Mäklaren skulle höra av sig om han får något bud från dem som var där och tittade idag.
Gissar på att barnet som bodde där haft en olycka, var ytterst lite framför tvättmaskinen. Men ändåBajs i badrummet? Omg, så sjukt äckligt.
Alltså, när vi hade visningar ägnade vi timmar åt att putsa upp allt. Om det är bajs på golvet har man ju inte ens försökt. Blä. Jag hade gått därifrån direktGissar på att barnet som bodde där haft en olycka, var ytterst lite framför tvättmaskinen. Men ändå
Haha, ja nä man börjar förstå varför den varit till salu sedan juli.Alltså, när vi hade visningar ägnade vi timmar åt att putsa upp allt. Om det är bajs på golvet har man ju inte ens försökt. Blä. Jag hade gått därifrån direkt
Pruta rejält o ring en ztädfirmaHaha, ja nä man börjar förstå varför den varit till salu sedan juli.
Den ligger på andra våningen och jag är mer intresserad av marklägenheten faktiskt Så ska boka in en andra visning på den istället.Pruta rejält o ring en ztädfirma