Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkligen!! Och tomten/skogen kändes scary :nailbiting:
Dåliga vibbar gav det, dessutom med en del av en kyrka... :crazy::eek:

Men stenmuren längs vägen mot huset och husets uteplats i sten var underbar :love:

Seriöst och helt allvarligt, jag mådde nästan illa av bilderna. Jag fick en enorm obehagskänsla och skulle inte vilja gå in där.

Seriöst och helt allvarligt, jag mådde nästan illa av bilderna. Jag fick en enorm obehagskänsla och skulle inte vilja gå in där.

Jag fick inte riktigt så negativa vibbar, men det känns...märkligt och inte särskilt gästvänligt. Såg du människan på ena bilden från övervåningen? Jag hoppade till framför skärmen av ren förvåning :rofl:

Jag fick inte riktigt så negativa vibbar, men det känns...märkligt och inte särskilt gästvänligt. Såg du människan på ena bilden från övervåningen? Jag hoppade till framför skärmen av ren förvåning :rofl:

Jodå.

Jag känner av stämningen snabbt när jag kliver in i ett hus men har aldrig tidigare fått ett sådant obehag bara av att se bilder. Något är fel där.

Det är dessutom TVÅ små kaminer på samma sida så att säga. :nailbiting:
Den ena kaminen var så söt med sina spindelben, men sen "såg" jag i huvudet hur den sprang omkring... :nailbiting: då var den inte lika söt längre :crazy:
Jag känner av stämningen snabbt när jag kliver in i ett hus men har aldrig tidigare fått ett sådant obehag bara av att se bilder. Något är fel där.
Håller fullkomligt med!! Brrrr...

På tal om läskiga hus, "bunkerläkarens" hus är nu till salu. Ni ser avspärrningstejpen på några av bilderna..

http://www.hemnet.se/bostad/villa-4...ium=app&utm_content=iphone&utm_campaign=tipsa

" Min klient behöver ingen fastighet i Skåne de närmaste åren" säger mannens advokat:cautious:
Men fy då... Och beskrivningen är bra märklig också. Jag skulle inte våga mig på det även om det inte hade begåtts brott där också:

"Bortom ridbanan ligger en så kallad maskinhall med en byggarea på cirka 160 kvm som inte är visnings- och besiktningsbar för tillfället. Här lär finnas vatten, avlopp, el och värme."
Antar att maskinhallen är den med avspärrningstejpen? Varför inte vänta med att visa tills utredningen är klar??

"Fastigheten kan således användas för bland annat hästhållning som i sin tur kan kräva vissa tillstånd."

En massa mystiska osäkra formuleringar om "lär" och "kan". Vem vill köpa med de förutsättningarna??

Men fy då... Och beskrivningen är bra märklig också. Jag skulle inte våga mig på det även om det inte hade begåtts brott där också:

"Bortom ridbanan ligger en så kallad maskinhall med en byggarea på cirka 160 kvm som inte är visnings- och besiktningsbar för tillfället. Här lär finnas vatten, avlopp, el och värme."
Antar att maskinhallen är den med avspärrningstejpen? Varför inte vänta med att visa tills utredningen är klar??

"Fastigheten kan således användas för bland annat hästhållning som i sin tur kan kräva vissa tillstånd."

En massa mystiska osäkra formuleringar om "lär" och "kan". Vem vill köpa med de förutsättningarna??
Jag fattade det som att mäklaren hoppades på att avspärrningen skulle släppas när som helst.

Det är ju i den han skulle förvara tjejen som togs till fånga, där ska vara inrett för att hon skulle kunna bo där under flera år.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka