Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns massor med stall runt om och ridhus inom skrittavstånd - men såg ni furun? AAARGH!
1b0bd4b3-aac7-4006-b145-55fdc4790202.jpg
Det var så ljust så jag fick kisa med ögonen. På allvar.

Jag är väl lite sexuellt avvikande men jag GILLAR furu :D däremot håller jag med om att golvet ovan är vidrigt. Min panel i hallen är helt underbar :love: och golvet hemskt (tillbyggnad på 70-talet :cautious:). Panelen är gjord på ett lokalt sågverk och jag är sugen på att försöka få tag på järnen den är skuren med för jag har inte hittat några spillbitar av panelen.

"Fridhem" var ett passande namn på det här huset... eller inte. O_o
http://riksmaklaren.beskrivning.capitex.se/bilder.aspx?guid=4IQBK89QG0CO1NIK&typ=CMVilla&img=all

När man kommer till slutet känns det som att listan med bilder enbart bestod av 3-4 olika vyer där mäklaren endast flyttat sig lite grann. :p

Oj...en undrar ju vad som har hänt i det huset. Känns som att det har avstannat mitt i en amatörmässig renovering (vissa köksdelar är nya, andra saknas helt, skumplast utlagd och klickgolv lagt ett par rader. Kombinerat med att det ser ut som att det har bott en barnfamilj där med målningar på väggen etc.

@Bubbla Jag får alltid för mig att det har hittat hussvamp och då väljer att sälja av det när jag ser avbrutna renoveringar :o men det är nog vanligare att folk anser att det mer jobb än förväntat och så ledsnar de...

Men helt klart udda prioriteringar i denna husrenovering! O_o

"Fridhem" var ett passande namn på det här huset... eller inte. O_o
http://riksmaklaren.beskrivning.capitex.se/bilder.aspx?guid=4IQBK89QG0CO1NIK&typ=CMVilla&img=all

När man kommer till slutet känns det som att listan med bilder enbart bestod av 3-4 olika vyer där mäklaren endast flyttat sig lite grann. :p
Det skulle vara intressant att se en planlösning på kåken, väldigt märklig renoveringstolpar mitt i ett rum, varför inte sätta en ordentlig balk istället? O_o

Oj...en undrar ju vad som har hänt i det huset. Känns som att det har avstannat mitt i en amatörmässig renovering (vissa köksdelar är nya, andra saknas helt, skumplast utlagd och klickgolv lagt ett par rader. Kombinerat med att det ser ut som att det har bott en barnfamilj där med målningar på väggen etc.

Det är onekligen ett udda sätt att ta sig an en renovering genom att börja lite här och där och inte riktigt verka slutföra något.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka