Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jag undrar faktiskt - väldig seriöst - hur man ens går till väga för att köpa en bit vatten på det viset,mitt i en hamn? Det kanske är helt självklart att man kan, men jag hade aldrig ens tänkt mig att det var något man kunde göra... Det verkar ju alltid så besvärligt när folk ska köpa en bit sjötomt, tänker jag.

Men jag undrar faktiskt - väldig seriöst - hur man ens går till väga för att köpa en bit vatten på det viset,mitt i en hamn? Det kanske är helt självklart att man kan, men jag hade aldrig ens tänkt mig att det var något man kunde göra... Det verkar ju alltid så besvärligt när folk ska köpa en bit sjötomt, tänker jag.

Någon form av servitut kanske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 090
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 137
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar