Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sånt reagerar jag knappt på längre. Tycker nästan alla gör det. (Jag har ju inga hästar heller, så jag funderar bara på hur stor trädgård jag får plats med.)

Jag tror det här med "hästställe" är ganska flytande för mäklarna. Typ sådant man säger i samma mening som originaldetaljer och skurgolv. Om hästarna verkligen ska vara på gården/tomten eller bara passera förbi gården på vägen är nog mer diffust.

:nailbiting: vilka priser!!
P.s När kan man bada i utomhuspool i Boden :cautious: 2 veckor i juli :confused:
(eller så är frågan, vad blir kostnaden för att värma upp en utomhuspool i Boden för att kunna nyttja den hela sommaren... ;):crazy:)

Men oj..Vad tok fel jag bor:D. Sålde vårat i södra VästraGötaland-regionen. Lite kul tycker jag. 34 hektar mark och 240 kv byggår 1812 med kakelungnar och jox samt hyffsat nytt stall.
Fick en bråkdel av dom priserna och så är det i mina trakter.
Men vi har/hade iof ingen sjöutsikt...

:nailbiting: vilka priser!!
P.s När kan man bada i utomhuspool i Boden :cautious: 2 veckor i juli :confused:
(eller så är frågan, vad blir kostnaden för att värma upp en utomhuspool i Boden för att kunna nyttja den hela sommaren... ;):crazy:)
Boden har faktiskt sommar, det ligger ju nästan vid nordens riviera. ;)

Är väl inte så noga med det jämt?? Eller bara om du har nog med pengar.
Om älvar beter sig som hav - kommer man nog att diskutera stranderosion både här och i Boden snart och skylla på klimatet och kräva att kommunen eller någon gör något.

(I "lovart" av en pir eller vågbrytare tvingas vattnet till en cirkelrörelse som tar med sig material. I Boden fallet ser du en rund ingröpning framför vågbrytaren, men den äter ännu på "bara" allmänningen mellan husen)

Om älvar beter sig som hav - kommer man nog att diskutera stranderosion både här och i Boden snart och skylla på klimatet och kräva att kommunen eller någon gör något.

(I "lovart" av en pir eller vågbrytare tvingas vattnet till en cirkelrörelse som tar med sig material. I Boden fallet ser du en rund ingröpning framför vågbrytaren, men den äter ännu på "bara" allmänningen mellan husen)
Så blir det säkert.
Tycker det där med strandskydd är knepigt. Mina bröder hade fått en bit mark vid en skogssjö i Pajala kommun - alltså mitt i ingenstans - och fick inte bygglov med hänvisning till strandskyddet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 137
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar