Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det säljs ju med inventarier + husvagn och lastbil tror jag det stog i annonsen så nä, det lär inte tömmas av säljaren iaf. ;)

Nyfiken på hur husvagnen och lastbilen ser ut, känns som en fin omskrivning för att "gamla fordon parkerade på tomten (och troligen ej körbara) lär inte städas undan"

Spännande nytt grepp med att pimpa bilderna: Bilar! :D Jag menar, citroner och annat biologiskt skräp är ju SÅÅ ute! :rofl:

http://www.lansfast.se/hitta/villa/...ljungsbro/bjorkdalsgatan-30/4d49ibgietfp8eic/

Edit: Det är nytt och arkitektritat men lik förbannat har huset rum med idiotiska snedtak! :yuck: Mitt hus kan man väl förlåta för det, det är ändå från 1850-talet men det här är ju byggt på 2000-talet... :cautious:

Har aldrig sett det innan, alltså, köp huset med eller utan bilar... Låter knepigt!

Spännande nytt grepp med att pimpa bilderna: Bilar! :D Jag menar, citroner och annat biologiskt skräp är ju SÅÅ ute! :rofl:

http://www.lansfast.se/hitta/villa/...ljungsbro/bjorkdalsgatan-30/4d49ibgietfp8eic/

Edit: Det är nytt och arkitektritat men lik förbannat har huset rum med idiotiska snedtak! :yuck: Mitt hus kan man väl förlåta för det, det är ändå från 1850-talet men det här är ju byggt på 2000-talet... :cautious:
"Få se, huset ser lite väl vitt ut, vi pigga upp det med att måla lite blått någonstans" :rofl:

För hästfolk är det ju ändå stallet som är det viktiga, så de glömde väl bort den lilla detaljen. ;)

ja herregud vem behöver mer bilder på bostadshus - uppenbarligen hade det ett kök och några sovrum - när man har så fina stallar och omgivningar på gården! - det såg verkligen idealiskt ur från hästperspektiv och jag gillade mäklarens förklarande texter. synd bara att det ligger i ett så platt landskap

Någon som läst för mycket barnböcker om kojor och prång?

Perfekt pensionärsboende...... med alla trappor och stegar....

Men hjälp:nailbiting: Borde man inte få betalt om man tar hand om huset istället för att betala 4 miljoner? Om det nu räcker för att få det där huset i beboeligt skick, men planritningen ser trevlig ut åtminstone... :cautious:

Det är ändå den billigaste kåken du kan hitta på Lidingö just nu enligt hemnet, med 1,3 miljoner i marginal till "näst billigaste":eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 743
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka