Sommarmammor 2010 del 3

Sv: Sommarmammor 2010 del 3

Men så surt, om det stämmer. Nattammar med 2 timmars intervall men nog fanken har den kommit tillbaka ändå :cool:

Jo, men om det varit som vanligt så borde jag fått mensen för över en vecka sen... Så det borde ju gett utslag... Slutade amma för iaf två månader sen... Får helt enkelt ringa BM imorrn...

Min kompis har väldigt oregelbunden sedan hon fick tillbaka den. Och hennes barn är 9 mån nu. Ammar inte heller.
Tror att det är väldigt olika detta här...

Eftersom jag inte tror att du är sugen på en just nu så hoppas vi ju att testet visade rätt. Det tror iaf jag :)

Ebba gillar också blåbär jättemycket men mangon är nog favoriten här... Har inte gett blåbär innan för att den första delen áv bajset varit lite trögt. Har inte vågat riskera ngt men nu är magen igång och nästan lite lös så nu har jag provat det.
Ang att köpa fruktpuré på burk så är det ju bra. Det kostar ju mindre än frukten i affären... Den har ju dessutom hållbarhet på en vecka så man behöver ju inte ha bråttom att den ska ta slut. Värre är det ju med burkmaten. 1dag hållbarhet.

Senast ändrad:

Så, om man har fått mens en gång, men den inte kommer tillbaka igen bör man då tro att man är gravid igen (minimal chans/risk) eller är det normalt att den är oregelbunden i början? Jag blir galen, hittar inget om detta på nätet, men jag är kanske bara dålig på att leta...

*borttaget*

Senast ändrad:

Jag nattammar inte längre. Har inte gett mitt i natten på länge, endast någon enstaka gång då hon vaknat vid 3. Jag har inte fått tillbaka mensen. Ammar för visso en hel del, men det märks att jag dragit ner på ammandet och att S inte är lika intresserad. Det kan gå upp till 10 h ibland (nattetid)

VA skönt det lät ;)

*kl*
Asså shiiiit! Är det någn mer som är helsåld på Flickorna på Klitteholm? Jag tycker det var så på ridskolan som liten. - ni med?

Cirkus Möller har det sm en del i sitt prgram... Som sparodi på typ stallgänget de visat innan... Sjukt kul... Om man har dålig humor ;)
You Tube ;) SÖK!!!

Haha, ja jag borde väl ha förstått att det inte var helt seriöst med det namnet! Ska försöka komma ihåg att söka på det imorrn. För NU borde jag verkligen slita mig från Buke och sova lite.:angel:

Nu har jag kollat :D När kommer nästa avsnitt?! Väntar med spänning på fortsättningen :rofl:

Lördagar i idolpausen.... Cirkus Möller-
Asså shiiiiit va jag längtar... Den som trillar av bjuder på tårta ;)

Idag var jag på BVCbesök på bibblan... Lite ensamt då ALLA andra var sjuka... DÖTRIST!!!
Känns ju lönt eller???

Åh, lång väntan alltså :D ska försöka visa maken, men eftersom han inte varit någon stalltjej själv så går nog vissa delar honom förbi, så att säga! Trist att vara ensam, åtminstone jag åker till typ 80% för att få träffa folket. Sist var vi bara halva gruppen, men eftersom vi är 10 egentligen så var det fullt tillräckligt och mysigt :)

Ja det var sjukt tråkigt att sitta där vara intresserad alldeles ensam. Nog för att jag tycker det är bra med bibliotek men jag tror ju inte att en halvåring ska låna en bok. Om inte de andra barnen vill smaka hennes dregel sen ;)
Vi läser de vi har hemma ett tag till...
Sen kanske det är smart att asa dit oss när vi ändå går hemma för sen är man ju inte få tummen ur ;) haha
Ja- summa = onödigt besök ;)

Var på babysim i måndags och det var lika roligt som förra gången tyckte Julia. Hon var så trött efter att hon somnade vid 7 och jag fick väcka henne dagen efter vid 9 (självklart åt hon ett par gånger under natten)
Idag har vi varit och ätit lunch med fd kollega och shoppat julklappar. Jag köpte en prasselbok med olika djursvanar i till J, vilken succé. Hon har pillat och klämt på den i 2 timmar snart.:D

Hihi, tufft! Viktigt att de inskolas i hästvärlden i tid ;) H´s första klädesplagg på förlossningen var en pyjamas med hästar på :D

Aneka: Vi har fått ett par prasselböcker från GoBoken och de är så härliga att knöla ihop, gnaga på och blädda i!

Förresten så är vi förkylda igen, bläääh.. :( Och H tycks dessutom ha fått en magbacill som går bland bäbisarna i trakten, och bajsar som aldrig förr. Tror jag bytt 9 bajsblöjor idag bara. Tur han är pigg och glad i övrigt trots rossel och räserbajs. Annat är det med hans stackars mami..

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
783
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 127
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
58 59 60
Svar
1 181
· Visningar
62 030
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
117 297
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?