Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja heja!Jag och Carl har bäddat ned oss i gästrummet i garaget. Projekt sluta nattamma tvillingar påbörjat. Eller minska. Tanken är att de ska få äta en gång framåt småtimmarna.
Jag och Carl har bäddat ned oss i gästrummet i garaget. Projekt sluta nattamma tvillingar påbörjat. Eller minska. Tanken är att de ska få äta en gång framåt småtimmarna.
Carl vaknade varannan timma inatt och skrek ca 20-30 min, jättearg! Nu har vi gått in, sitter och kollar på tv medan han sover i min famn. Inte fått rapport från Cajsa och pappan än! De sover.Hoppas det går bra!
Vi har gjort samma jag vann med mamma följt av hej tredje gången gillt!Planerat påskfirande inställt då ena barnet fick skyhög feber igen..(vi hade iaf en feberfri dag här).
Istället roar vi oss med att tävla i om bebis ska säga mamma eller pappa först. Han har börjat babbla lite och de andra 2 var först med "pappa", sambon sa att detta är min sista chans till revansch.
Hoppas ni har en fin påskhelg, visst är det lite magiskt varje ny högtid bebis får uppleva
Här minskar vi också nattamningen. Är inne på natt tre nu. Första natten ammade han tre ggr och igår natt två ggr, en gång 00.30 och en gång vid kl.06. Får se hur den här natten går. Ibland lyckas jag få han somna om i sin säng (som står bredvid min sängkant) om inte det går utan att det eskalerar så tar sambon över och vaggar han i vagnen. Nackdelen är väl att han kanske blir van att bli vaggad i vagnen?
Tack precis vad jag faktiskt behövde höra.Skulle inte oroa mig för att han vänjer sig med något, huvudsaken är att det fungerar för er allihop. Är väl jättebra att ni hittat ett sätt som gör att han somnar om När det kommer till bebisar och sömn tycker jag man ska köra med det som funkar bäst för er allihop, då mår alla bäst. Sömn kan vara nog så krångligt med bebisar så det är inget jag laborerar med om det fungerar bra
Jag har inte gjort personligen men har läst en hel del inlägg på Facebook med folk som gjort och verkar vara många som är nöjda, men det gäller att du är okej med att barnet skriker lite.Någon här som har gått sömnkurs?