Igår var vi och beställde vagn och babyskydd Blev en Emmaljunga mondial deluxe duo och sen Britax babyskydd, köpte adapter så vi kan sätta skyddet i chassit om vi vill Så nu är det dyraste köpt, bara resten kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ordnar man bara för andra eller kan man ordna för sig själv också? Jag är ambivalent, jag tycker det är lite "kom och fira mig för att jag lyckats bli preggo och ge mig en massa presenter!", haha... Men man skulle ju bara kunna ordna ett trevligt mingel och inte göra så stort ståhej av det.
Hörni barnvagnsexperter - vi har tittat på en Bugaboo Donkey/Buffalo eller Britax Go Next (mest troligt begagnad - herregud vilka priser!). MEN, vi bor tre trappor upp utan hiss och behöver nog ha en mjuklift så att vi kan ta upp barnet om det har somnat i vagnen. Går det att kombinera mjuklift med vilken barnvagnstyp som helst?
Fast Bugga har ju ergonomiska sitsar, kan inte se att man får ner en mjuklift i de?
Läste nu att man kan ha en mjuklift i Donkeyns liggdel.
Läste nu att man kan ha en mjuklift i Donkeyns liggdel.
Idag kände jag första riktiga knuffarna från Knodden. Tog ett tag innan man fattade vad som hände.
Visst är det härligt! När sambon fick känna sparkar för första gången började han nästan gråta
Jag har fortfarande en del fett på magen så sambon får vänta ett tag till!
Dock var det jättehärligt med riktig buff istället för att tolka bubblor.
Haha Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge brukar man ju säg
Idag kände jag första riktiga knuffarna från Knodden. Tog ett tag innan man fattade vad som hände.
Härligt, det är verkligen en häftig känsla!
Jag tycker min bebis buffande känns jättetydligt på utsidan, men sambon känner inte än. Så det är väl så att jag känner det så tydligt för jag känner inifrån. ^^