Vad kul!Vi har bestämt oss för bugaboo buffalo!
Ska ni köpa här i Sverige?
Funderar på att beställa från Tyskland ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul!Vi har bestämt oss för bugaboo buffalo!
Skönt att höra att fler bor eller har bott litet med en liten bebis! Allt går ju att lösa även om såklart vissa saker är mer eller mindre praktiska. Vi mätte och hade oss igår och vi borde iaf få plats med en spjälsäng intill vår säng Samtidigt halkade vi in på sidor med babynest, bärselar, kläder, barnvagnar och sovpöl (vilket skojjsigt namn förresten ) - och herregud vad vi längtar till att bebis är hos oss! Det är ju bara så mysigt att planera och drömma sig bort lite
Vad kul!
Ska kolla upp men senaste jag hörde var runt 8500kr.Vi beställer från Holland! Fick ett pris på 999 euro/ca 9300 SEK inklusive frakt. Vad kostar den från Tyskland?
Ska kolla upp men senaste jag hörde var runt 8500kr.
Vad kul!
Berättade för ytterligare två kollegor idag som inte heller anat nått. Så jag har verkligen haft fördel att varit överviktig från början för ingen har gissat att jag varit gravid ens och då går jag ändå in i v 19 på torsdag och har jobbat en hel del.
På lördag ska vi berätta för sambons syskon också och sen är vi redo att gå ut offentligt efter det för då vet alla "viktiga" det så dom inte hör det från andra håll.
Jag hade nog kunnat dölja ett par veckor till, säkert fram till vecka 20 minst, men det är skönt att folk vet. Det hann ju bli en och annan vit lögn när inga andra visste
Jag hade inte kunnat dölja mycket längre. Själva kroppen går ner i vikt och blir slankare i utseende medan mage och bröst är inne i en växarperiod. Min vårdtunika har tidigare varit stor och rymlig men börjar snart bli tajt. Förstår inte hur jag ska klä mig på jobbet i slutet av graviditeten. haha
Du får sy ihopa två stycken sen!
Wow så häftigt! Längtar tills våran lite är såpass stor så det kännsKänner mer och mer rörelser för varje dag och från och med igår känns det på utsidan ibland försökt få sambon att också känna, men det är svårt, har så stark puls på magen och rörelserna är ju så snabba