Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är lite tråkigt att det ska vikthetsas till och med i gravidtrådar. Och sen fortsätter det i föräldratrådarna istället.
Tycker det är lite tråkigt att det ska vikthetsas till och med i gravidtrådar. Och sen fortsätter det i föräldratrådarna istället.
Känner just nu att det mest svaras i denna tråden om man är negativ, rädd orolig. Har man något glatt att säga svaras det oftast inte om inte nån har starka åsikter mot det.
Därför väljer jag att lämna tråden just nu iaf. Blev riktigt sårad när min glädje skulle tryckas ner men annars kan man ge tusan i att svara mig.
Borde inte bry mig så hårt men kanske är grav hormoner som hjälper till. Därför väljer jag nu min egen glädje!
Känner just nu att det mest svaras i denna tråden om man är negativ, rädd orolig. Har man något glatt att säga svaras det oftast inte om inte nån har starka åsikter mot det.
Därför väljer jag att lämna tråden just nu iaf. Blev riktigt sårad när min glädje skulle tryckas ner men annars kan man ge tusan i att svara mig.
Borde inte bry mig så hårt men kanske är grav hormoner som hjälper till. Därför väljer jag nu min egen glädje!
Håller helt med de senaste två inläggen, håll dig kvar!Känner just nu att det mest svaras i denna tråden om man är negativ, rädd orolig. Har man något glatt att säga svaras det oftast inte om inte nån har starka åsikter mot det.
Håller helt med de senaste två inläggen, håll dig kvar!
Jag är också sjukt glad för tillfället då allt växer utom vågen, det FÅR man tycka och känna!
Jag har en hel del att ta av från början och så länge vågen inte går uppåt snabbt redan nu så är jag väldigt glad över det.
Man får skriva det, och jag är glad över att jag inte är ensam att känna så!
Eller så kan folk bara vara glada över någon annans glädje? Oavsett anledning?Tycker absolut att man ska få uttrycka sin glädje för att man inte gått upp så mycket i vikt! Men för att tänka på hur det kan uppfattas så kanske man ska skriva sin anledning till varför man inte vill/bör gå upp så mycket i vikt? Jag tänker att då behöver ingen missuppfatta att det handlar om någon slags vikthets
Eller så kan folk bara vara glada över någon annans glädje? Oavsett anledning?
Hur går det för er andra? Jag är i vecka 17 (16+3) och har haft en jobbig huvudvärk till och från nu i nästan två veckor. Pratade med min barnmorska som trodde att det beror på järnbrist och rådde mig till att börja äta Niferex redan nu istället för i vecka 20 som tänkt enligt mina värden.
Jag hoppas att det har gett effekt för nu har jag inte haft någon huvudvärk på två dagar (peppar, peppar, ta i trä)