Allt såg toppen ut med dom små låg o sparkade på varandra! Gemensam fostersäck men varsin hinna. Nästa UL 19 Jan o därefter varannan vecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt såg toppen ut med dom små låg o sparkade på varandra! Gemensam fostersäck men varsin hinna. Nästa UL 19 Jan o därefter varannan vecka
Åh, stort grattisAllt såg toppen ut med dom små låg o sparkade på varandra! Gemensam fostersäck men varsin hinna. Nästa UL 19 Jan o därefter varannan vecka
Rul blir den 22 feb för oss! och det känns verkligen som om det är tusen år kvar tills dessYaay, skönt du fick den! Då får vi tänka på varandra, det datumet har vi tid för RUL räknar ner dagarna men nu går det sådär långsamt igen. Känns som en evighet tills dess!
Åh grattis! Hade ni nån aning om att det var två?Allt såg toppen ut med dom små låg o sparkade på varandra! Gemensam fostersäck men varsin hinna. Nästa UL 19 Jan o därefter varannan vecka
Åh grattis! Hade ni nån aning om att det var två?
*knapplån*
Känns som om det e många som får tvillingar! Jag börjar bli nervös, tänk om det e två här inne! Kommer ju ha en liten som är 1 år o 8 mån så två småttisar på det känns lite väl mäktigt
De få symtom jag haft har försvunnit så är rätt orolig för nytt MA . Det hjälper ju inte att läkaren som gjorde vul för en vecka sen sa "får du symtom vet du att allt är bra".
Dessutom åker sambon om några dagar och kommer först igen den 15e. Vill inte göra nytt vul utan att han är med.
Är inga konstigheter att symptomen försvinner ett tag, så försök trösta dig med det. Antagligen är ju allt som det ska. Men jag håller tummarna. Kram!De få symtom jag haft har försvunnit så är rätt orolig för nytt MA . Det hjälper ju inte att läkaren som gjorde vul för en vecka sen sa "får du symtom vet du att allt är bra".
Dessutom åker sambon om några dagar och kommer först igen den 15e. Vill inte göra nytt vul utan att han är med.
Det finns ju nått som heter spökveckor, där man känner sig ogravid, symptom försvinner. Eller är det bara påhitt?Jag har inga symptom alls jag, försvann i v.12. Känner mig helt ogravid..
Men har fått tid för RUL, 8/2
Håller tummarna att det inte är så utan att symtomen bara kommer och går naturligtDe få symtom jag haft har försvunnit så är rätt orolig för nytt MA . Det hjälper ju inte att läkaren som gjorde vul för en vecka sen sa "får du symtom vet du att allt är bra".
De få symtom jag haft har försvunnit så är rätt orolig för nytt MA . Det hjälper ju inte att läkaren som gjorde vul för en vecka sen sa "får du symtom vet du att allt är bra".