Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas inte det är ett missfall, håller mina tummar och tår att det ska gå bra! heartRöda flytningar och en ny sorts smärta. Verkar vara missfall på g. Finns ingen gynakut här som är öppen helger och dessutom ligger närmaste 7 mil bort så är bara att vänta då sambon måste åka på måndag (jobbar i Norge) och jag orkar inte åka själv.
Gott Nytt År hela gänget i tråden, hoppas 2016 kommer innebära mycket glädje för oss alla!
Jag har tagit det väldigt lugnt och har haft en fantastiskt skön ledighet. Är inte helt pigg på att börja jobba igen på måndag måste jag erkänna, men försöker trösta mig med att det är en kort vecka och att man brukar komma in i det snabbt igen Är samtidigt lite nervös för hade tänkt berätta för min chef. Hade gärna väntat lite till, men dels tycker min man det börjar synas nu och dels har vi nu berättat för ganska många så då ökar ju risken att det nås dem på annat håll.
Röda flytningar och en ny sorts smärta. Verkar vara missfall på g. Finns ingen gynakut här som är öppen helger och dessutom ligger närmaste 7 mil bort så är bara att vänta då sambon måste åka på måndag (jobbar i Norge) och jag orkar inte åka själv.
Gott Nytt År hela gänget i tråden, hoppas 2016 kommer innebära mycket glädje för oss alla!
Jag har tagit det väldigt lugnt och har haft en fantastiskt skön ledighet. Är inte helt pigg på att börja jobba igen på måndag måste jag erkänna, men försöker trösta mig med att det är en kort vecka och att man brukar komma in i det snabbt igen Är samtidigt lite nervös för hade tänkt berätta för min chef. Hade gärna väntat lite till, men dels tycker min man det börjar synas nu och dels har vi nu berättat för ganska många så då ökar ju risken att det nås dem på annat håll.
Jag berättade typ för min chef först, haha. Ville vara bussig så de skulle veta innan de satte sig med sommarplaneringen.
När har ni andra tänkt typ vara "officiella" med det? Vi har berättat för all släkt och nära vänner nu, så alla viktiga vet det.
Jag berättade typ för min chef först, haha. Ville vara bussig så de skulle veta innan de satte sig med sommarplaneringen.
När har ni andra tänkt typ vara "officiella" med det? Vi har berättat för all släkt och nära vänner nu, så alla viktiga vet det.
Vi valde att berätta för familjen igår. Närmsta vännerna har vetat i ett par veckor. Vi går ut med det officiellt i Februari är planenNär har ni andra tänkt typ vara "officiella" med det? Vi har berättat för all släkt och nära vänner nu, så alla viktiga vet det.
Flytningarna har ökat, likaså smärtan även om jag inte behöver ta nåt än. Brunröda i färgen så är rätt säker att det är kört.
Måste man till gyn för ett missfall? I så fall får det bli den 15e när sambon kommer hem.
Vet dock inte vart jag ska ringa då mödravårds c. här inte har ul.
Helvete, två graviditeter och två missfall
7 mil finns närmaste gynakut men den är bara öppen vardagar.Jag ringde gynakuten på sjukhuset och fick komma dit både när jag upptäckte blödningen och på återbesök, mvc här har inte heller UL. Så har du ett sjukhus i närheten försök ring dit.
Annars så beklagar jag så oerhört mycket