Ptjau, hemska scenarier är det väl inte idag jag ser. Möjligen då att det är pest att sätta in mediciner som påverkar nervsystemet såpass som dessa gör. Däremot har jag insett sista tiden att jag innerst inne kände betydligt större oro än jag har visat utåt, innan jag visste om jag skulle dö eller inte av åkomman som sådan. Jag hade inte ens tid att reflektera själv över det där. Jag förberedde för min död och sjukskrivning ifall att det skulle inträffa med t.ex giftermål och kontakt med försäkringsbolag men att faktiskt känna efter hur det kändes att inte veta om jag skulle dö fanns ingen tid till. Märkligt hur man funkar. Jag blir otroligt praktisk i krissituationer har jag visat prov på mer än en gång. Hur många sätter sig dagen efter att ens lillasyster dött i trafikolycka och ringer ridlägret hon skulle ha åkt på och säger "såhär ligger det till men jag åker i stället för hennes bästa kompis ska självklart åka på ridläger, hur kan vi lösa detta?"
Ja, jag är trasig. Nu ska jag finkamma skafferiet på choklad, eller om jag får baka något för att få min jävla choklad. Jag lyckades i alla fall söva bebis första gången utan att hon skulle amma först. Får se hur det blir under natten. Tänkte försöka ladda med vällingflaskor som är någorlunda förberedda.