Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häftigt! Filma och lägg utSå himla ballt, hon säger HEJ klart och tydligt och i rätt sammanhang!
Dryg väntanDet är väldigt mammigt här också.
Jag har dragits med migrän igår kväll och idag fm, då vill jag helst ligga helt själv i ett tyst svalt mörkt rum och ber till gud att tabletterna ska verka och jag få somna. Men så slår mammigheten till och det illlvrålas tills jag tar honom, mycket opraktiskt när man inte ens orkar med sig själv
Ska ev hoppa in lite som vikarie och då vill jag ju kunna åka iväg ett par timmaR
Tog blodprov på honom igår. Vi hade fått hem EMla-plåster att sätta på i förväg. Men de hittade inga ådror att sticka i , de försökte en gång och det kom inge blod alls. Och han skrek, det var inte alls roligt att bli fasthållen i armen.
Jag frågade om inte vanligt stick i fingret fungerade och jo det var inga problem. Visst blev han ledsen då också men blod fick vi ju åtminstone den gången. Så nu blir det två veckors väntan på provsvar, testat allergi för katt, hund, kanin, häst.
Och nästa vecka lungröntgen för säkerhetsskull.
Men allvarligt. Telefonen lyser när den filmar så hon kommer av sig oavsett vad jag försöker fånga. Irriterande.Häftigt! Filma och lägg ut
HahaMen allvarligt. Telefonen lyser när den filmar så hon kommer av sig oavsett vad jag försöker fånga. Irriterande.
Jo men faktiskt, han är inte helt bra men visst är han lite bättre. Igår sköljde jag åtta på kvällen och sen behövdes det inte förrän imorse vid åttaDryg väntan
Förstår verkligen varför det heter väntar barn. Man gör ju inget annat än väntar på något från den stunden man bestämt sig för att man skulle vilja ha barn
Är han bättre på nätterna nu?
SMART! Det ska jag prova.Haha
Eltejp över dioden?
Ibland händer det ^^SMART! Det ska jag prova.
Ibland händer det ^^
Nyvaken Rebecka:
Så här går det när man låter tre storebröder vakta sin lillasyster en liten stund
Så här går det när man låter tre storebröder vakta sin lillasyster en liten stund