Sv: Sommarföräldrar 2012?
Låter som 4 jobbiga dygn, usch... Jag blev igångsatt och det var inte roligt det heller.. Jag hoppas att det ska gå av sig själv denna gången. Jag vet inte vad jag tänker eller tycker inför denna förlossningen, jag tror jag försöker inte tänka på det alls eller någonting åt det hållet. Jag hoppas det går bra. Jag fick njuren i kläm sist så det var därför jag blev igångsatt. Det var inte roligt det heller.
Har varit ute och rastat hästen nu två dagar på raken, jag har ont i mina fogar, men det går bra med skritt o arbetstrav. Hoppas det kommer fungera, går till en sjukgymnast med jämna mellanrum och klarar mig ganska bra med värktabletter och övningar. Går på vattengympa med en gång i veckan och det är skönt
Vi har inte köpt någonting ännu, det känns lite sådär.. vi ska inte ta reda på könet och vi har ju redan det mesta eftersom Algot inte är så gammal. Sedan är det ju mitt i sommaren när bebis föds så det känns lite tråkigt o köpa en massa kläder som man kanske inte hinner använda, och baskläder har vi lite, om det blir en tjej vill man kanske köpa lite nya kläder
I morgon är det en vecka till RUL, längtar mycket. Denna gången känner jag mig inte gravid och tiden går otäckt fort, går snart in i v. 19 och halva graviditeten nästan
Hur har det liksom gått till? Bebis är i alla fall en liten vilde känns det som, h*n sparkar som bara den på morgnarna, men långt ner i magen, fortfarande kan man inte känna det utanpå magen, längtar till mannen också kan få känna lite sparkar!