Sv: Sommarföräldrar 2011
Spännande!!
Nu ringde mäklaren för huset, papper ska troligtvis skrivas under imorgon
Spännande!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ringde mäklaren för huset, papper ska troligtvis skrivas under imorgon
L var fixerad i v. 34 så de borde absolut börja känna på dig nu
Hade faktiskt ett par förvärkar i lördags kväll, helt otroligt Sen har jag så jäkla ont i underredet, känns nästan som att benen har hoppat isär litegrann Får väl hoppas att det är bebis som sjunkit ner, men jag tvivlar. Är fortfarande inställd på kejsarsnitt 21 juni
Haha, det funkar säkert bra Minns första gången jag blev stannad för att blåsa - jag hade vart spiknykter i ett helt år och hade ändå en ohälsosamt hög puls
Vi fick rekommendationen på föräldrautbildningen att tvätta allt minst två gånger i parfymfritt, allergivänligt tvättmedel och inte använda sköljmedel alls. Det rådet har jag följt och har även tvättat mina/våra kläder som vi ska ha med till bb och våra sängkläder en vända i samma tvättmedel. Det kanske är lite överdrivet men nåja, det kommer ju lukta desto med föräldrar och mindre konstgjort för bebis så det blir säkert bra.
Våra spjälskydd sitter inte heller helt 100, men bara de täcker alla spjälor så gör det väl inget Våra går lite omlott i ett av hörnen, så det är ingen risk att bebisen får ut en arm eller så heller.
Åh nej.. två gånger? Jag har bara tvättat en gång och äntligen efter en massa om och men fått ordning på kläderna, behövs det verkligen två gånger tro?
KL
Nu har jag köpt en bärsele
Till L hade vi bara en BabyBjörn men den var fullständigt värdelös. Nu har jag shoppat en Beco Butterfly, hoppas verkligen att både min rygg och bebisen gillar den...