Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter inte som värkar, men jag är inte säker på att jag förstår din beskrivning heller Värkar känns som kraftig mensvärk och strålar ofta ner i benen och ut i ryggen.
Jag kallar det dregglis/dregglisar!
Har fått den benämningen från en släkting som syr barnkläder
Foglossningarna kan ju bli kvar efter förlossning, men hur är det med halsbrännan? Börjar bli riktigt less på detta, känns ju som strupen kommer att vara bortfrätt tills bebis tittar ut och inte hjälper dom äckliga tabletterna heller
Hmm oj, det var ny info för mig men nog så viktig. Jag trodde att narkosläkaren kunde välja att lägga mer omfattande ryggbedövning inför t.ex ett snitt men att man inte blev så bortdomnad vid en "vanlig".
Men som typ vanlig mensvärk är väl helt normalt att ha?
Förresten. Kan man dö av foglossning? Antar att det var det som drog igång när jag tog mina små löpsteg igår. Känns om om jag ska gå sönder när jag rör mig och nu efter en timma på jobbet inser jag att det inte är speciellt skönt att sitta upp heller. Ligga ner gick ju an så länge jag inte behövde vända mig...
Nu blev jag nyfiken, min bebis hjärtljud har varierat mellan 130-150 slag/minut.. var går gränserna?
Allt sånt är bara bullshit !
Alla mina tre har legat mellan 120 och 160 olika varje gång, jag har två tjejer och en grabb.
Är i v. 27. Just nu vill jag bara bryta ihop, men det hjälper ju inte det heller. Kan med nöd och näppe köra bil.
Skogstrollet: Jag har fått tid hos sjukgymnast imorgon, jag antar att de har foglossningsbälten!