Sv: Sommarföräldrar 2011
När jag väntade L var jag 100% säker på att inte gå över mer än ett par dagar. Det slutade med +16 dagar Den här gången känns det inte heller som jag ska gå över, men hoppas inte på för mycket. Här får man komma in för en bedömning efter 15 dagar.
Länken leder till Familjelivs sida där det står hur långt gången jag är
*kl*
Tack så mkt hörrni, nu sitter jag här med hjärtklappning packa väskor och ha sig *stoppar huvudet i sanden* som nån annan skrev tidigare, ska man alltså ha med sig en bebis hem från BB?
Nä, skämt åsido, det kanske börjar bli hög tid att iaf börja fundera på vad man ska ha med Bara 40 dagar kvar, har för tills några veckor sen varit inställd på att gå över de tillåtna tre veckorna, men nu det sista har jag fått en jobbig magkänsla att bebis kommer bli tidig. Eller jobbig o jobbig, bebis är självklart välkommen närsom, men jag vill ju verkligen inte ställa in mig på ett tidigare datum, kommer ju bli sjukt frustrerad för alla dagar man går över isf
Har ni andra nån känsla över när det kommer att bli dags? Hur länge får man gå över i era län (el landsting, el hur det nu är uppdelat)?
@Snyggve vad är det för läskig länk? Sitter på landet med världens sämsta uppkoppling på mob och nästan dör av nyfikenhet
När jag väntade L var jag 100% säker på att inte gå över mer än ett par dagar. Det slutade med +16 dagar Den här gången känns det inte heller som jag ska gå över, men hoppas inte på för mycket. Här får man komma in för en bedömning efter 15 dagar.
Länken leder till Familjelivs sida där det står hur långt gången jag är