Sv: Sommarföräldrar 2011
KL
Sådär ja, Ullared avklarat så nu tror jag vi har allt, eller ja, allt som vi hade planerat att få med hem därifrån iaf :-)
4000 fattigare oh vardagsrummet fyllt med gula påsar, hehe!
Byrå måste inhandlas så lillans alla små kläder och pryttlar har ngnstans att vara.
Kändes lite som att nu har vi klarat av ännu en sak. En sak mindre att kunna stressa upp sej över, en till sak att bocka av som klar på listan, härlig känsla
Det som ska köpas nu är som sagt en byrå då, sen spjälsäng och försöka hitta ett begagnat skötbord i den modell jag vill ha.
Detta med sug efter speciella saker. I början, de allra första veckorna var det ju apelsiner, clementiner, juice, sura saker, men de gick över fort, oh fram tills för ngra dagar sedan har det inte varit ngt speciellt. Men nu, MJÖLK!!!!! Mmmmm det är så gott!!! Går upp på nätterna flera gnger oh kan dricka hur mkt som helst!!
Alltså, större delen av dagarna mår jag toppen, pigg oh glad oh Grejjar oh rider oh är i stort sett som vanligt.
Men, på em/tidig kväll så smäller det till, och det oavsett vad jag pysslat med under dagen!!! Jag blir trött, stel (stel i ljumskarna... Eller jag vet inte, kan inte beskriva känslan), oh fram tills för ngra dagar sedan har jag varit hungrig mest hela tiden och kunnat äta HUR MKT som helst, men nu äre knappt jag känner ngn hunger. Äter sällan oh när ja blir hungrig orkar jag pytte lite ....?
Så, pang så blir ja en helt annan människa på em/kvällen, oh som sagt, det är såhär oavsett vad jag gjort, om jag så bara legat på soffan hela dagen eller varit igång som en tok. Jäkligt trist detta måste jag få säga..... Gnälla lite!!!
Hmmm, eller borde jag vars glad oh nöjd över att ja för övrigt mår toppen oh kan göra allt jag vill....? Jo jag antar det, men de bästa vore ju om ja kunde vara lika pigg oh spänstig hela dagarna, eller
Fy, vill inte gnälla oh ändå gör jag det!!
Hur mår ni andra när kvällen kommer??