Sv: Sommarföräldrar 2011 del 2
Inte än, men jag ser inte heller fram emot det.
Jag vet hur du känner dig, har också mensvärk from hell! Lever i princip på värktabletter när jag har min mens.
Hoppas precis som du att den kanske inte blir så farlig nu när man fött barn.
Annars kan det bli jobbigt att orka med bebis när man har så ont att man knappt orkar med sig själv
KL
Skjut mej
Flytning med en droppe blod i igår kväll.... Reagerade inte alls på det, har ju fött barn lixom. Men tidigt tidigt imorse kunde jag konsatera att iaf med 95 % säkerhet har jag fått mensen tillbaka JAG VILL INTE!!!!!!!!!
Jag VET att amning inte är ngt preventivmedel eller att det håller mensen borta hos alla.... Men jag hade hoppats hoppats hoppats att det skulle dröja lite längre än nio veckor iaf. Har inte haft avslag på 3-4 veckor men det Könns ju som jag är rätt trött ändå på allt vad bindor oh grejja heter.
Sen detta med just preventivmedel..... Mini-piller vågar jag inte, blöder som en galning av det, och hur är det, är inte hormon-spiral ngt liknande??
P-piller har jag käkat ngra sorter men får vansinniga problem med humöret.... Gråter, är arg, minskad sexlust.....
Har mens-värken från helvetet och nu har jag ett barn att ta hand om när jag brukar vara säng-liggande i minst 12-15 timmar varje gng jag får mensen.....
Dock har jag inte så ont nu.....(kan ju hoppas att det stämmer det de säger att man får mindre ont vid mens efter man fött barn....) men har tagit Alvedon. Finns väll inte så mkt annat man kan ta heller iom jag ammar....? Ifall det riktigt onda kommer tänkte jag på....
Ngn mer som fått detta elände tillbaka??
Inte än, men jag ser inte heller fram emot det.
Jag vet hur du känner dig, har också mensvärk from hell! Lever i princip på värktabletter när jag har min mens.
Hoppas precis som du att den kanske inte blir så farlig nu när man fött barn.
Annars kan det bli jobbigt att orka med bebis när man har så ont att man knappt orkar med sig själv