Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!
Vilken rejäl kille!
Hoppas att ni mår bra båda två!
Alltså har vi hittills
Liam
Jonathan
N.N.
Leander
Bara killar!
+Mois:
Jag tar semester fyra veckor innan BF. Hade aldrig fixat att jobba ända fram, dels för sommaren skulle bli oändligt lång (BF 30/8) och nu märker jag ju också att det tar på orken, mer konkret än vad det gjort tidigare (innan har jag bara varit "dimmig", "trögtänkt" och ökat sömnbehov), nu håller jag ju för faen på att somna på jobbet.
I dagsläget är ju ruskigt glad över att jag bytte bort hästen till en mindre krävande åring (även om hovlyftnings-träningen kan vara livad). Samtidigt håller jag på att dö av tristess. Tillvaro har aldrig varit så här tråkig! Jag gör ingenting roligt längre! När jag pysslat färdigt med alla måsten; jobb, hushåll, renovering finns det inte energi kvar till något än äta glass, sitta vid datorn och glo på TV. Har gått och lagt mig halv nio flera kvällar av ren jävla tristess, finns lixom inget bättre att göra! Jag som normalt sett är en aktiv människa med 100 bollar i luften har förvandlats till en riktig padda, känner inte igen mig själv!
I typ 9 mån hade BF den 6 juni så jag är på +9 dagar nu.
Gomorron!! Oj vad ni skrev igår, orkar inte ens börja svara på allt.
Jonathan föddes iaf igår kl 15.08 efter väldigt mycket om och men! Vi har sovit i princip hela natten, har inte ammat sen kl 23 nu
Allting fortsatte att jävlas precis som det gjort under hela graviditeten, men nu är han ute och vi mår kanon! Mår 1000 ggr bättre den här gången än efter förra snittet.
Lilleman vägde 3830 gr och var 51 cm lång. Han är helt ljuvlig och jag är så glad att det äntligen är över
TACK för alla tankar, tummar och lyckönskningar!