Sommarföräldrar 2011 del 2

Sv: Sommarföräldrar 2011 del 2

Men NEJ, inte fång:( och vilken tajming dessutom.. Hoppas det löser sig och att anfallet inte vart så kraftigt

Hur funkar det när de är två, får du gå tiden ut om det skulle vilja stanna där inne eller blir man igångsatt innan?

Ojojoj :laugh: då e det kanske pågång nu då? 3 bebben i tråden blir det väl då? jag vill oxå!! :cry:

E lite trött på detta nu..I want my body back!!

+1 på det:)
Men det är ju hela 10dagar kvar till BF och så dom där tre veckorna man får gå över och innan dess vågar jag inte ens hoppas på nåt..:p

Fy vad tråkigt med fång både för dig och hästen :( hoppas att det löser sig på bästa sätt innan bebisarna ploppar ut.

*kl*

Ni som har fått barn, kan ni inte lägga in gravidlistan vi hade i början av (förra) tråden och lägga till datum och vad ni fick? :) För nog verkar det vara ett pojkår allt! :D

:p Fast jag blir mer tvärtom, eftersom det pratas så mycket om att gå över och folk får för tidigt så MÅSTE det ju betyda att jag kommer att gå över med hundra år:D Någon måste ju dra upp den där statistiken

Du kan vara lugn, jag står ensam för den statistiken :p

Som ni ser är jag kvar hemma - men inte länge till!! :banana:

Var inne idag för hinnsvepning nr 5 och även idag var tappen tillbakadragen och det gick inte att komma åt nåt alls. Fick tid för igångsättning på onsdag 22 juni, men sen tyckte läkaren att vi kunde göra ett UL bara för att se att bebisen mår bra där inne. Och tur var väl det!!

Det är bra flöde i navelsträngen och bebisen är pigg och glad - men fostervattnet är puts väck :p Har ju tyckt att jag läckt lite ett bra tag, men trott att det var kiss :o De vill att man har minst 5 cm fostervatten och jag hade bara 1, alltså 20% av vad man ska ha.

De ger mig en ny chans med igångsättning imorrn, men är inte tappen mogen så blir det snitt direkt. Ska komma in fastande och nyduschad iaf.

SÅ IMORRN KOMMER MIN BEBIS!!! :banana::bump::banana:

Du har inte uppdaterat oss på några timmar nu, får väl hoppas att det innebär att bebis är på G :laugh:

Men vad skönt att äntligen få ett klart besked om när bebis kommer!! :laugh:

Hoppas det ska gå bra i morgon, håller en tumme! :)

Efter att vi nu äntligen har fått hem vår gullunge så skickar barnmorskan mig tiill min gynekolog idag! :devil: Min livmoder återbildar sig inte som den ska tydligen. Jag har dock ingen aning om vad detta betyder eller har för konsekvenser.

Brukar man inte få medicin i första hand och om inte det hjälper, operation? Är dock väldigt osäker så lyssna inte för mycket på mig :p

Vattnet gick på lördags morgonen. Det kom en flod lite då och då. Åkte in för att kolla så det var vatten och blev inlagd. Skulle bli igång satt på måndag morgon men det var så mycket bebisar på gång så det sköts upp till kvällen. Men då hade min kropp redan börjat själv. Lite svårt att skriva så bra nu eftersom jag skriver från mobilen. Kan berätta lite mer när jag har en dator.

*kl*

För er som har en bit kvar och svårt att sova bekvämt vill jag tipsa om denna gravidkudde som är helt u.n.d.e.r.b.a.r!

7315670171534.jpg

Bara 250 spänn och snabb leverans. Sambon beställde en åt mig och den är superskön! :)

Den där såg riktigt skön ut. Har ju nu 2 kuddar liggandes mellan benen. Fast det e nog lite onödigt för mig att skaffa den nu. 5 dagar kvar till BF. Önskar så att jag hade sett den tidigare :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 030
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 453
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
35 36 37
Svar
720
· Visningar
47 595
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 604
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar