Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad använder ni andra för blöjor förresten? Vi har mest köpt libero, bara för de är svanenmärkta men i övrigt har jag noll koll..
**presstopp**
Mitt hjärtegull vände sig precis alldeles själv fran rygg till mage!
Nu försöker han krypa men det gar inte sa bra. Magen är i vägen.
Jag fick sår typ de första dagarna, men sen fick jag vara supernoga med hur hon låg och använde purelan+luftade mycket. Det läkte ganska snabbt och sen dess tål boobsen maratonamningar mycket bättre, förmodligen har vi mer kläm på tekniken nu med.
E höll med på att somna och småäta lääänge. Jag försökte ha koll och lyfta upp henne för rapning och lite "bus" i den mån det gick när hon var så liten varje gång hon höll på att dåsa till, sen fick hon fortsätta äta och så höll vi på så. På BB sa de att man kunde nypa/pilla på/massera fötterna och kittla lite på kinden med, samt att inte göra det för bekvämt och mysigt med filtar etc.
Ibland funkade det och ibland inte men prova iaf?
Gör dig själv en tjänst och minska det målet! Att ha ambitioner är jättebra, och de flesta kilona går bort relativt lätt. Men de sista brukar vara sega, och då är det inte kul att bli så besviken som åtminstone jag blir när jag misslyckas. 9 mån upp, 9 mån ner... För din egen skull.
Jag håller med om att det låter länge, men för sin egen skull så... Många går ju ner allt innan dess, men att ha så kort tid på sig som till jul låter väl häftigt
Vi fick också höra det i förbifarten på föräldrautbildningen. På bb sa dom inget men i en broshyr jag fick efter förlossningen stod det lite. Jag kniper lite som jag känner för, inget strukturerat .Det kanske är olika men den enda infon jag har fått är att på vår förldrautbildning sa de vid ett tillfälle "det är viktigt med knipövningar."
Varken mer eller mindre, ingen uppföljning på det liksom. På BB sa de inget alls om det.
KL
Jag blir galen...... Lillan vill aldrig somna
Sprattlar, sparkar, stönar, gnyr, och är allmänt galen i spjäl-sängen....
Håller på i timmar....!
Stackars sambon... Ska upp oh jobba tidigt varje morgon och får knappt sova ngt... Visst, hon skriker inte, men vi bor ju i lägenhet så även om ngn av oss går till vardagsrummet så hör vi varandra ändå...
Ja ja, snart midnatt, sambon kraken är klarvaken fortfarande...
Isf önskar jag dig lycka till!
Själv hade man gått ner ytterligare 8 hg idag, bara 3 kg kvar nu Sen är första delmålet passerat. Nästa delmål: Ytterligare 10 kg.
Ang knipövningar - enligt min broschyr ska man göra 60-70 om dagen Finns det verkligen nån som är så duktig? (Förresten, min första BM sa att är man ridtjej behöver man inte vara lika noggrann, vi har oftast bra bäckenmuskulatur ändå )
Tack
Några dagar gör jag nog så många som 60-70 om dagen, det tar ju ingen tid och går att göra överallt. I bilen blir det en hel del. Har dock fått riktig koll de sista dagarna, märks att det behövs .
Fast hade du fått ett svårt barn så hade du fixat det med
Jag kan erkänna att jag är jäkligt bortskämd med ett glatt barn. Så de få ggr som han är rastlös och gnällig tröttnar jag rätt fort Idag på fm var inget riktigt bra, varken äta, sjunga eller sprattla på golvet. Så jag slängde i honom i badet och sen ner i sängen. 30 sek senare sov han