KL
Idag verkar mjölken börjat rinna till rejält....Mina bröst är snygga
Undrade var det var som droppade när jag böjde mej fram för oh plocka upp byxorna fr golvet i fm, oh jo, de var milk
Lillan har ammat mer idag. En gng i timmen blir det,,,,,tiden varierar men bara jag hör hon tagit ngra klunkar gör det mej lugnare iaf.
Har oxå haft blöj-byte-maratin ända sedan vi vaknade imorse,,,,,,,Haha hur mkt finns det i den lilla tjejen egentligen
Däremot är jag rasande över en annan sak idag
Ont i underlivet, drar oh är svullet vid klippet där de sytt.
Igår oh alla dagar innan har jag varit smidig som en gasell, men idag, aj aj aj, kan inte sitta
Persinalen på bb frågade if de skulle skriva ut diklofenak åt mej innan hemgång. (Fick en sådan 50 mg plus två alvedon med jämna mellanrum på bb för att dom insisterade). Nu ångrar jag bittert att jag tackade nej och trode alvedon skulle räcka. Finns ju diklofenak recept-fritt 25 mg, men inte fanns det hemma på vårat apotek
De sa att Voltaren är precis samma......Har nu läst massor om det och det verkar vara många som äter voltaren plus alvedon efter förlossningen. Ska jag våga mej på det?? Får panik alltså....vill röra mej, att sitta still inomhus såhär gör mej galen!!!! Och rent hysteriskt besvärligt är det när jag ska bära lillan, ta upp eller lägga ner henne i sängen, spec inatt, då jag är så orörlig av det onda.......