Sv: Sommarföräldrar 2011 del 2
KL
Alltså, jag vet, jag födde nyss barn....för 8 dagar sedan exakt....Men jag är innerligt trött på de där satans jä%!a stygnen!!
Är sydd (TROR jag) med 4 yttre, och två små inre....Vilket enligt BM såg otroligt fint ut, och var litet till antal då det varit sug-klocka inblandat.
Men detta tar ner mitt humör något så in i.......
Är de yttre jag känner av, och ser ju det är svullet där. Man ska ju gärna sitta stadigt oh ordentligt när man ammar, men det är fasen inte lätt innan jag kommer ner på hela sitt-ytan så att säga
Klart att det är väldigt individuellt, men hur länge har era stygn suttit?
Att jag blöder kan jag stå ut med, inga problem, men mera ont orkar jag inte med alltså!!!
Mår ju för övrigt otroligt bra, och min kropp sköter sej fint.
Vill ju inte gå på tabletter, men det har inte gått utan de sista dagarna.
Jaha ja, dagens gnäll avklarat.....
Nu till det roliga!
Orkade städa och plocka lite på fm, och det var riktigt skönt facktist, att få pyssla oh dona med alldeles vanliga vardagliga saker
Sen kom BVC på hem-besök och vägning för första gngen =) Mila vägde 3140 gram då hon föddes, och nu, åtta dagar senare har hon ökat i vikt med 230 gram
och hon fick väl godkänt
Håller tummarna att det blir lika gott resultat vid nästa veckas vägning oxå
Trevligt kaffe-främmat har oxå hunnits med, och kvälls-promenad till stallet oh snosade häst
en stund.
Nu ska vi göra ett tappert försök att komma i säng innan midnatt!!! Trots att vi vissa dagar är tröttis så drar klockan ändå iväg oh vi blir sittandes i soffan.....
Skogstrollet : Hur går det?? Heja heja, hoppas du är mamma nu, eller inom en väldig snar framtid iaf