Jisses vad ni läser. Jag tänkte haka på denna omgång med, även om jag mest bara börjar läsa en massa böcker men inte läser klart
Jag är knappt halvvägs i min första bok. Det är ren tur om jag hinner med ett bingo i sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jisses vad ni läser. Jag tänkte haka på denna omgång med, även om jag mest bara börjar läsa en massa böcker men inte läser klart
Jag har tänkt att det är ganska öppet för tolkning vad som anses politiskt, och att det kan hamna rätt olika sorters böcker här. Allt som det finns en rimlig motivering till är ok.Jag ser boken som ett inlägget i debatten om kvinnors rättigheter och hoppas därför att den kan räknas som politisk. Vet inte riktigt vilken typ av bok som var tänkt i denna ruta.
Jag har läst Unge Mungo av Douglas Stuart. Kryssar rutan Med ett barn i huvudrollen.
Väldigt tragisk. Lyssnade på den och fick slå av ibland för att den blev för tung. Men bra skriven och bra story.Vad tyckte du? Shuggie Bsin var ju en sån snackis, men denna har jag inte hört mycket om.