Redovisning för vecka 3.
#Mat 1115,57 kr
#Apotek 175 kr
#Färsk fisk 74 kr
#Utemat 20 kr
#Present + leksak åt tösen 294,50 kr
#Film till barnen 29 kr
#Godis 120,90 kr
#Hemglass 99 kr
Totalt: 1927,97 kr
Lagt undan 500 kr på hästkontot.
Har även köpt den nya sadeln samt utställningstränset till hästen denna veckan, så dom pengarna tog nu från hästkontot.
Sadeln kostade 10.500 kr och jag fick 5500 kr för min gamla sadel, och gav alltså 5000 kr emellan för den nya.
Köpte även två grimmor som betalades från hästkontot.
Nu har vi 3 maträtter kvar från denna till nästa. Känns som vi planerar fler middagar varenda vecka än vad vi behöver. Men då blir det ju över till veckan efter så det spelar inte så stor roll.
Sista veckan nu typ, får pengar den 18:e så inte nu på ondsdag, utan veckan efter får jag nya pengar och det innebär att vi ska klara oss till tisdagen den veckan.
Som vanligt ska jag försöka lägga undan 500 kr till hästkontot på söndag men sista veckan innebär alltid att man har som minst pengar kvar så får se hur det går. Ska försöka iaf. Har ändå haft ca 3000 kr i extra utgifter denna månaden.
Ska iväg på söndag nästa vecka men hoppas på att jag kan fixa någon bra lunch att ta med dit. Blir så dumt nu på sommaren när det är varmt ute när man är iväg länge utan möjlighet att hålla maten kall.
Men igår när vi var iväg så fixade jag kyckling/curry wrap
Skatten kom in denna veckan med så 7259 kr in på hästkontot!
Varav 3000 kr går till renoveringen nästa månad. Blir väl en ny toastol eller nåt
Ska riva ut hela badrummet och göra nytt innan sommarens slut.