Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag får ju två löningar denna månaden Imorgon och på tisdag. Köpte en ganska dyr sele denna månaden också, dock till fyndpris (10.000:-) Har en hel del pengar på ingång dock, dubbel lön som sagt, 6000:- för en sele och sedan 4000:- i återbäring. Tänkte spara undan så mycket det bara går, UTAN att nalla på sparkontot... Vi får väl se hur det går. Funderar annars på att låsa dem i tre månader och sedan lägga pengarna på en ny vagn när jag får tillgång till dem igenPengarna du får nu till löningen som kommer i juni är det som gäller.
Men du, inte shoppa hästar på det viset
Min snålmånad imorgon börjar inte bra. Ska med tjejkompisar på uteservering. Får dricka liiiite bara
Jaja då :P@Shetlandskusk
Jag får också extra pengar denna månaden plus massa återbäring, men pillar inte på dom för det
@nexxa
Den matkassen du pratar om har vi haft och den var bra ett tag, men sen tyckte jag maträtterna blev så konstiga. Så vi slutade med den i våras.
Kan också säga att vi tjänar mer pengar på att köpa maten själv än genom en matkasse. Det märktes tydligt när vi slutade med den.
Varifrån köpte du din matkasse?
Jag kommer i så fall köpa min (vegetariska) matkasse på City Gross. De kör mycket svenskt, närodlat, fairtrade, krav och ekologiskt så känns som att det kan komma bra prylar i kassen. För min del skulle det kanske inte löna sig att hålla på länge, men att köpa den några gånger tills jag fått bra inspiration och kunskap själv kan ju vara bra - då är det lättare att faktiskt komma på vettiga saker att handla.
@Matmissbrukaren Vad trist att matkassen kändes så! Vi har ju inga kids, men ni som vuxna tyckte också det var knepig mat? Vi är lite väl bra på att fuska med hämtmat eller dyrt kött