Förresten, funderade på att föra "bankbok", men vill gärna göra det i mobilen, är det någon som hittat en bra app för det? De jag har testat har varit urusla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sensory Deprivator 500!
(om man nu sett HIMYM)
Förresten, funderade på att föra "bankbok", men vill gärna göra det i mobilen, är det någon som hittat en bra app för det? De jag har testat har varit urusla...
Jag använder en app som heter Wallet som jag tycker är suverän . Har två konton i Wallet, ett per månad och ett per vecka och så för jag över (i appen alltså) från månadskontot till veckokontot. På så vis håller jag koll på kostnaderna på ett bra sätt . Ser ut såhär:Förresten, funderade på att föra "bankbok", men vill gärna göra det i mobilen, är det någon som hittat en bra app för det? De jag har testat har varit urusla...
Det är nog olika från bank till bank för jag har aldrig behövt betala för mina varken hos seb eller icabanken.@GardenAngel
Du måste betala för att få ut en ny dosa tror jag.
Å gröt är ju supergott
Vi lär också kunna spara in en del om vi skärper till oss med maten. Så den ska skötas pedantiskt denna månaden.
Det är nog olika från bank till bank för jag har aldrig behövt betala för mina varken hos seb eller icabanken.
/Camilla
Det var Swedbank som sa så till mig när jag frågade dom. Gick hem och letade en gång till efter dosan istället, och hittade den.
Vi har en lägenhet i Mallorca om vi inte får tag på någon sista minuten till annan destination, vi tänkte ha is i magen och se om vi kan boka i juli i stället, om priserna sjunkitÅh @LindgrenV vart ska du åka?
Är det juni som blir snålmånad då? Jag BORDE verkligen vara med, köpte en ny ponny igår i ren panik