Det är samma här. Lite mer än vanligt har rullat iväg.
Tösen har varit på 3 kalas för sina vänner och sen ytterligare ett för min mans släkting.
Jag har varit hos min läkare och högkostnadsskyddet gick ut typ en vecka innan det så fick betala 300 kr.
Sedan har min man varit hos läkaren med, eller arbetsterapeuten och det gick väl bara på en hundralapp.
Sen så firade vi våran åttonde bröllopsdag i fredags
Så det blev middag för två på restaurang och där gick nästan en tusenlapp.
Å sen har det blivit lite hämtmat som vanligt när vi varit lata
Nu fyller min mans syster år snart och vi ska hem på middag hos henne senare i veckan så det blir en present dit med.
Sen har jag lovat barnen att åka till ett lekland i helgen så det får jag hålla. Men sen börjar månaden om på måndag äntligen
Vi har mat hemma för minst ett par dagar så jag ska väl slippa springa i matbutiken något innan helgen hoppas jag.
5 kalas på en månad med
Nu orkar jag inte med fler
Eller om alla får en disktrasa var i present hädanefter
Hästen ska vaccineras i slutet på månaden med men det går på hans konto. Å han fick ju tappsko för några veckor sen med så har lagt ut 150 kr extra på det.
Å sen ska snart hunden göra en ordentlig check med samt vaccinering. Det håller jag dock på att lägga undan till. Veterinären måste kolla hennes analsäckar tror jag. Hon tömmer dom inte själv utan det får jag göra åt henne
Vill bara kolla så det är okej med dom. Är dom det får jag väl fortsätta med äran att tömma dom