För min del går det väl skapligt bra. Jag har 1500 kr på kontot nu och jag får pengar om 10 dagar så jag borde klara mig om jag snålar som vanligt.
Jag ska nog iväg nu i veckan och köpa stalljackan som jag kollat ut, men dom skulle ta hem en annan storlek som inte fanns. Jag får se om jag tycker om den, 1000 spänn kostar den. Jag tycker egentligen att det är för mycket pengar för mig men jag förstår ju också att en tjock vinterjacka kostar runt den summan, så jag tar mig råd.
Eftersom jag fick godkänt av föreningen att hyra ut min lägenhet under skid VM så ska jag lämna in alla papper imorgon, jag valde att ta 1300 kr per natt + 25 % av priset som turistbyrån lägger på för egen del. Så 1625 kr per natt kommer min lägenhet ligga ute för. Det finns plats för 3 personer. Jag tyckte det var jätte svårt att välja ett pris, men jag har kollat runt vad andra tagit, och jag tror jag lagt mig rätt okej i pris. Man vill inte ta för lite, vill ju få ut så mycket pengar som möjligt, men samtidigt vill jag inte vara för dyr för jag vill ju få uthyrt alla dagar också.