Ny månad imorgon!
Äntligen om jag får säga det själv. Mindre än vanligt kvar nu i slutet på månaden. Men det är för att jag fått punga ut med 1000 kr på mediciner till mig denna månaden, sedan var jag och en vän i sthlm med hästen på Welshriks i början på nya månaden och där blev det lite utemat för oss båda som jag självklart stod för eftersom hon var med och hjälpte mig.
Hmm, vad mer?
Betalat utställning för hunden som vi var på i söndags och hästen har ju sitt egna konto men dom pengarna har gått åt den här månaden med stallhyra, skoning och två säckar foder.
Och så la jag ju undan det sista till CSN
Denna månaden blir enda extra utgiften tösens födelsedagspresenter men vi försöker att inte skämma bort henne för mycket men det är svårt
Blir en tripp till Ullared och shoppa där för det är mycket billigare. Hon älskar pärlor och pyssel så det blir mycket sånt + dom två presenterna jag köpte nu häromdagen.
Ska iväg med hästen nästa vecka men inte så långt så det blir inga väldiga utematskostnader.
Å så blir det väl att betala en hundutställning som jag vill på. Sista för i år. Å så är det en hästutställning med som jag vill på, årets sista.
Så ja, lite extra kostnader men småpotatis i jämförelse med dom sista månaderna
Hästen måste ha nya beskydd då han tagit sönder sina gamla. Dom nya jag vill ha kostar ca 1800 kr men jag fyllde år i fredags och har 1250 kr i födelsedagspengar att lägga på det redan