Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag kan delta i snålmånad eller snålår kanske till och med..
hade räkningar igår på över 30 000, tur att vi är två. men där gick den lönen.
billig mat efterlyses?!
Ja det gör ju det, det sa jag till tandläkaren också. Men hon propsade på att det var mycket bättre att betala 2000 spänn för att göra en ordentlig. Om jag visste att min värk skulle bli bättre av en bettskena så visst då hade jag inte tvekat utan låtit dom göra en åt mig och betalat. Men i det här fallet så är det mer en chansning bara att det kanske möjligtvis skulle kunna hjälpa, och då kommer jag seriöst gråta om det inte fungerar och jag betalat dom pengarna.@_FiA_ På Apoteket kan man köpa bettskenor som man värmer upp och formar efter sina tänder. Kostar några hundra.
Stackars dig då! haha
Stackars dig då! haha
Nej då, vi är nog rätt många som harvar oss fram månad till månad . *Pepp till oss*Inte då, skönt att veta att inte alla har råd att springa på restauranger och sitta på uteserveringar hela tiden och inte bara jag
Nej då, vi är nog rätt många som harvar oss fram månad till månad . *Pepp till oss*
Jo märks inte i min umgängeskrets eller på jobbet. Konstigt egentligen, det är inget välbetalt jobb. Flera har inga pengar kvar dagarna förre lön, lånar till någon billig lunch å så vidare. Men det lunchas ute en hel del, inte många som tar med sig matlådor.