@Monimaker Hur menar du? Känner mig trögtänkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Monimaker Hur menar du? Känner mig trögtänkt
Känn inte så @nexxa, det är svårt att förklara. Jag får exemplifiera.
Det står ungefär som följer:
Saldo - 15 000:-
Planerad utbetalning (2014 - 06 - 25) - 5000:-
Tillgängligt belopp: 10 000:-
Så jag vet inte om jag kommer ha 10 eller 15 då transaktionen gått igenom. Fast, varför skulle siffran 15 stå där över huvud taget annars?
Det betyder att du just exakt nu har 10 000 tillgängligt men eftersom du snart får 5000 till så är saldot 15 000 (dvs det datum transaktionen går igenom har du 15 000)
år du trög slänga kött bara för det har gått ut för några dagar sedanAttans.... hade köpt fläskkött som jag hade i kylen var helt säker på att datumet var 25e, måste ha läst helt galet för det gick ut för 5 dagar sedan, bara att slänga. Så fick lov att handla nytt idag, men var duktig och köpte bara det inget annat. Tur nog hade jag ett pantkvitto att lämna in så köttet blev bara 20 kr.
Tog ut 1000 kr också som jag lagt i mitt sparkuvert. Vet att det är lite stenålder att ta ut kontanter och spara under madrassen typ . Men när jag har pengarna på sparkontot så slutar det alltid med att jag använder upp dom till något "viktigt". När jag har dem i ett kuvert hemma har jag lättare att spara dem.
år du trög slänga kött bara för det har gått ut för några dagar sedan
Tror nog att @_FiA_ faktiskt hade tittat över köttets beskaffenhet innan hon slängde det.
Idag har jag betalat hyra & elräkning på 2102:-, CSN bidrog med cirka 2800:- så just nu ligger jag plus 700:- idag.
Glöm inte kolla att det är ok med vovven på hotell Skulle ju vara typiskt om en sådan detalj ställde till det när man åkt en bra bit
Vet inte riktigt vad ni brukar äta till mellanmål men frukt är ju lätt att ta med och risifrutti eller några små yoghurt, det kanske går att stuva in i "minibaren" eller det där lilla kylskåpet som brukar finnas på rummet