Oj, förlåt, missade det här!Läckert! Vilken färg använder du?
Cuprinol täcklasyr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, förlåt, missade det här!Läckert! Vilken färg använder du?
Vi har sex st 120 cm 2x36w i vårt stall på 60kvm. Det går att tända i sektioner beroende på hur mycket ljus man önskar. Det känns alldeles lagom. Riktigt bra ljus om man tänder alla, men skönt att det går att variera. Du får komma hit och titta när det är mörkt ute @HannaZ
Så snyggt! Och grymma skåp! Ska också bygga under vintern och behöver lite inspi. Hur breda är de?Nu är skåpet i sadelkammaren tillfälligt klart, ska på dörrar och en bräda på varje sida, men detta kommer dröja lite eftersom vi nu vill få in lampor i stallet + göra iordning lite inför hösten/vintern som är viktigare än dörrarna på skåpen :P Så därför har jag nu flyttat in!
Det är ju fyra skåp men jag har två inhyrningar så de får varsitt skåp såklart
Så snyggt! Och grymma skåp! Ska också bygga under vintern och behöver lite inspi. Hur breda är de?
Nu är skåpet i sadelkammaren tillfälligt klart, ska på dörrar och en bräda på varje sida, men detta kommer dröja lite eftersom vi nu vill få in lampor i stallet + göra iordning lite inför hösten/vintern som är viktigare än dörrarna på skåpen :P Så därför har jag nu flyttat in!
I väntan på att köpa egen gård (hyr en just nu) och kunna bygga en lika fin sadelkammare som flera andra här inne, har jag iaf hakat på trenden att göra egna sadelhängare! Underdelen är i gjutjärn och överdelen är i oljad ek. Är supernöjd!
Har gjort sex stycken men på bilden har jag bara hunnit skruva upp en.
I väntan på att köpa egen gård (hyr en just nu) och kunna bygga en lika fin sadelkammare som flera andra här inne, har jag iaf hakat på trenden att göra egna sadelhängare! Underdelen är i gjutjärn och överdelen är i oljad ek. Är supernöjd!
Har gjort sex stycken men på bilden har jag bara hunnit skruva upp en.
Jättesnyggt! Nu vet jag inte om höjden tillåter det i dina skåp, men jag har börjat hänga schabraken med ryggsidan utåt - jag tycker det blir snyggare.Nu är skåpet i sadelkammaren tillfälligt klart, ska på dörrar och en bräda på varje sida, men detta kommer dröja lite eftersom vi nu vill få in lampor i stallet + göra iordning lite inför hösten/vintern som är viktigare än dörrarna på skåpen :P Så därför har jag nu flyttat in!
Jättesnyggt! Nu vet jag inte om höjden tillåter det i dina skåp, men jag har börjat hänga schabraken med ryggsidan utåt - jag tycker det blir snyggare.
Jag har ju mina på en gardinstång i taket, då är det bra att de går ner lite längre så även vertikalt begränsade jag kan ta dem utan pall.Jag håller med, jag tycker också det är snyggare egentligen men höjden tillåter det inte riktigt, då "släpar de i marken" och galgen gör rätt mycket luft över schabraken så det ser konstigt ut :P Haha. Har funderat på att ha andra galgar som är lite tajtare eller hur man nu ska säga, men nu hade jag dessa hemma.
Alltså, vi skrev ju kontrakt på vår gård den 13 januari 2015 och vi fick nycklarna och flyttade in den 1:a maj samma år. IDAG fick vi lagfarten på gården, delar av marken har nämligen styckats av från en större bit så det var tvunget att gå via lantmäteriet. Men alltså, hur kan det ta över ett år att fixa sånt här??
Jaja, nu är gården vår på riktigt i alla fall
Grattis !!!Alltså, vi skrev ju kontrakt på vår gård den 13 januari 2015 och vi fick nycklarna och flyttade in den 1:a maj samma år. IDAG fick vi lagfarten på gården, delar av marken har nämligen styckats av från en större bit så det var tvunget att gå via lantmäteriet. Men alltså, hur kan det ta över ett år att fixa sånt här??
Jaja, nu är gården vår på riktigt i alla fall
Wow så snyggt det blir! Vilket jobb med att fixa så fina skåp! Hade oxå velat ha platsbyggda, men tror inte att vi lyckas få de så fina, så jag får nöja mig med ommålade garderober.Nu är skåpet i sadelkammaren tillfälligt klart, ska på dörrar och en bräda på varje sida, men detta kommer dröja lite eftersom vi nu vill få in lampor i stallet + göra iordning lite inför hösten/vintern som är viktigare än dörrarna på skåpen :P Så därför har jag nu flyttat in!
Wow så snyggt det blir! Vilket jobb med att fixa så fina skåp! Hade oxå velat ha platsbyggda, men tror inte att vi lyckas få de så fina, så jag får nöja mig med ommålade garderober.