Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WOW vilken skillnad!Första gången utan bandage och ingen överkotning.
(jag har blivit grym på att gå baklänges)
http://youtu.be/5Ks_C-VJyJw
KL
Ikväll tog jag farväl av Godi.
Syrran kom ut en stund och vi gick bort till en fin äng och satt där länge medan Godi gick runt oss och betade det långa, goda gräset och några blåklockor som tydligen var goda.
Beslutade mig för att inte åka ut imorgon bitti innan de kommer, var så otroligt jobbigt att åka därifrån så jag är rädd att jag inte kommer därifrån innan det är dags. Kändes bättre att lämna honom nu när vi fick gott om tid på oss och en mysig stund tillsammans.
Finner inte ord för saknaden av mig ängel
Kommer bli tomt, jag hoppas verkligen att alla foton och filmer ska vara tillräckligt för att minnas honom. Men minnena har ju en förmåga att blekna med tiden, men på ett eller annat sätt kommer han alltid finnas med mig.
Trist att inte hitta nån bra fodervärd!!
QUOTE]
Jag kanske är för petig
Nej då, jag vill att det är en människa med hjärtat på rätt ställe som tar henne. Det spelar tex ingen roll om den som har henne inte får till tölten på henne, hon har en grym trav och en bra galopp men tölt vet jag inte ett skvatt om eftersom hon inte töltar ännu.
Hon är en liten dam som gärna arbetar och det svider i hjärtat när jag ser henne stå där vid grinden när jag kommer till stallet och jag inte orkar göra något med henne.
Jag har lagt ner enormt mycket jobb på henne och fått stor hjälp av mina vänner Hon var inte vacker när hon kom men nu är hon rund och fin och jag som var så rädd att hon hade eksem har numera en symptom fri häst men jag är så nojjig över detta att jag täckar henne ändå för jag vill inte att hon ska börja klia sig igen.
Jag tror att luften helt enkelt gått ur mig nu när allt lugnat ner sig.
Nå väl... det löser sig helt enkelt med henne. Hon får vara kvar i min "vård" och sedan får vi helt enkelt se vad som händer och sker i framtiden. Idag ska jag tömköra henne om vädret tillåter det och se om jag får henne att förstå att man faktiskt får gå frammåt även när det går en person bakom henne.
Undrar om jag drillat henne för hårt i att man inte får gå framför mig eller andra personer när hon leds