Jag är så fri i tanken att jag kan tänka mig att inte göra om hästen. Och du är så låst i ditt tanke att skapa en dressyrhäst att du inte skyr några medel. Sluta upp med dina onödiga tjuvnyp och försök att platta till folk är du snäll.
du säger ju rätt bra emot dig själv.. jag får inte säga vad jag tycker för då är jag barnslig och skall växa upp eller så trycker jag ner folk..
Men du får säga åt mig saker och säga att de jag skriver är fel och provoocerande och barnsligt utan att de på nått sätt skulle vara provoserande eller barnsligt från ditt håll?
Att jag skulle göra om min häst till en dressyrhäst och de verkligen låter nedlåtande från ditt håll osv.
Jag gör inte om min häst till en dressyrhäst för fem öre.. Jag har en islandshäst och bara för jag inte harvar runt på ovalbana i tid och otid och töltar utan faktiskt rider dressyr och tycker det är minst lika viktigt som ätt tölta runt så ska jag inte behöva få skit före de och få kommentarer om att jag gör om min häst till islandshäst!!!!
Jag helrakar mitt sto vilket extremt många här inne gör.. skillnaden är att jag har rakat 50 cm mer ner på benen och VIPS så ska ja ha en dressyrhäst helt plötslligt???
Om det vore så lätt
Nä nu skall jag till gymmet och kötta muskler inte bara hästen som ska ha muskler