Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den ska jag åka och kolla på tror jag. Är det falkis?
Ja sen blir du väl aldrig riiktigt hästlös.. jag menar du har ju en mor som har häsatr och det är ju bara att åka och rida när du vill.
Passa på att leva livet skaffa familj och gör allt de där som man vill göra.. herregud hästar finns ju kvar och vill du om 20-30 år köpa en ny så kan du ju göra de när barna flytta hemmifrån eller är så gamla att de är självgådne..
Tror det bästa är att inte tänka så mkt utan lev i nuet.. för man vet aldrig vad som händer imorgon.
Ah, men de är samma som jag tänker på. Blev inbjuden via falki, hade ingen aning om vart hästhaga låg. Men såg att de va åt skånehållet. Får se om jag hänger på ner ändå, hade varit kul. Jag har aldrig varit på islandstävlingar.
Haha! Det är skönt med mer tid, och eftersom jag var på väg in i den berömda väggen för 1½ år sen så orkar jag inte riktigt med jobb på 100% just nu eftersom jag fortfarande har sömnproblem. Så jag lever hellre snålt och jobbar det jag orkar än att stressa ihjäl mig.
Livet blir inte enklare och mindre slitigt med eget stall Men man får göra som man vill, när man vill och hur man vill -DET är den stora fördelen.
Det som mest underlättar stalljobb är lösdrift och som du får -för bara två hästar. Det är perfekt, inte så många höpåsar att packa o släpa ut, inte så mkt vatten att fixa o inte så mkt skit att mocka
Du måste visa bilder sen när de flyttar hem!
Hur vet man det?när man är påväg in i väggen alltså?
Det fanns ju en unghäst-klass också
Hur vet man det?när man är påväg in i väggen alltså?
Den stoooora unghästen kan du ju skicka hit