Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart köper du dem? Är det sv. Ridsp som har?
Jag har haft en sån där funktionströja i fleece i stort sett året runt i 5-6 år. Nu läcker den och är rätt sliten. Köpte nån billig på gekås som var mjuk ochskön, men inte mer. Kanske dags att dra sig till kba i mellandagarna.
Tråkigt att höra om osämjan, aldrig kul när det blir så.![]()
Hon lider ju inte utav att ha en ful man.. mer jag som lider till ögonen hahaa
Gillade också det schabraket med orangeKommer vara supersnyggt till dina hästar! Vilken storlek väljer du på schabraken? För Kvandi(?) den musblacka mamman är väl inte så jättestor?
Sen känner jag att det är dax för mig att lära känna och börja klämma på N66 märke!
KL*
Snygga bilder på vad ni brukar rida med under sadlarna? Vid "uppklädnings tillfällen"
Hit me with your best pics, and blow me awaaaaay *tralala*
ja +1 på den...
jag har *räknar* 7 st N66 tröjor i olika modeller (två Esja) och en jacka som jag ääälskar.
Är totalnörd på Sonnenreiter och N66-kläder
/Malin
Osämja? Menar du med butiken? Nene, ingen osämja, vi har kul!
Det är denjust nu finns inga fleece på rean men där hänger många av den snygga ulltröjan med sicksackmönstret i halsen(kaldi heter den). Men de har fleece ganska billligt i originalpris. Lätt att den fleecen är den bästa som finns, väl värt pengarna.
Tibra!! Hur är det? Vad gör du? Hur går det?![]()
Jag är så dålig på att läsa bloggar, glömmer alltid bort att du har en...
Det är inte tillåtet med förlängning av man eller svans i dressyr heller. Du får t.ex. inte heller lacka hovarna svarta.
Glitter är inte heller tillåtet att ha på hästen, utan enbart strass på pannbandet, men då ska det vara läder under stenarna.
Nä osämjan med de som vann hästen menade jag. Jag uppfattade det som att det var någon osämja.
Angående tröjan. Om man vill ha en som är rätt tunn, vatten och vindtät och funkar bra både på sommaren som tunn jacka, och på vintern som varmt mellanlager. Kan du rekommendera någon då? Är det fleecen som är bäst, eller ska man kolla efter någon annan?[/QU
Jaha, detja där är nog livslång osämja tyvärr. Våra föräldrar kom iiinte riktigt överens, Vi hade lovat dela hästen om nån av oss vann o det var det inget snack om. Problemet uppstod när mina föräldrar inte hade råd o ha häst o tvunget skulle se till att jag fick pengar för min halva. Jag hade dock hellre haft en vän och fått lov att åka med ibland o pussa på hästen. Men 12år gammal får man ju så snällt hålla tyst o åka med i båten bara. Så egentligen tror jag nog inte jag o R har något direkt groll, det är nog mest våra päron som har. Argast gör mig dock ridskoleläraren som inte kunde låta mig få ha den timmen i veckan med drömhästen(hon gick i ridskolan nån dag i veckan) utan tvunget skulle se till att alla fick rida henne. Åh vad jag hatar den människan! Gör man så mot ett barn i den situationen lixom? Det enda jag hade av min dröm var den timmen på ridlektionen. Dödsstöten kom när hennes box var så fint pyntad inför jul... Då sa jag upp min ridskoleplats o slutade rida under några år, jag ville aldrig åka dit igen.. Usch nu börjar jag nästan lipa. Det var ingen solskenshistoria för mig direkt.
Hmm. Vill du ha en jacka så är softshellen Glymur kanon (inte så varm dock). Vill du ha mer tröja-aktigt och inte vattentätt så typ Tindur technical fleece kanske? Men personligen går jag runt i en esja-fleece hela dagarna, o tar på Glymur när jag skall ut. Men nu på vintern blir det kallt om man inte rör sig.
Nån som vill/orkar förklara en sak för mig som står i senaste numret av Islandshästen?
Alltså de sidor med hingstar i mitten av tidningen![]()