Slaget om ridskolan! (ulvlek)

Jag blir nojig över om BM gjort nåt jättekonstigt dag 1, typ utnyttjat sin extra röst på heffa?!
Ja, jag har tänkt samma, MEN - det borde inte vara hemlig eftersom hemlig tidigare inte verkat ha koll på rollen. Plus att jag är tveksam till att det skett generellt.

Därav reservation för felaktiga tider ;). Mobilen visar inte tider för de inom en timme (?).
Den visar inte tid inom en timme vid datorn heller. Jag brukar ta bort hur många minuter det gått på timmen som är (dvs är inlägget skrivet för 20min sen och klockan är 20.09 så tar jag 20-9) och sen 60 minus resten (i detta fallet 11). Då blir det +-1min. Men sen är jag ju siffernörd också ;)

Detta kanske är en jättedum fråga så här nära DL men spelar det någon roll om hemlig är en ulv eller ett får? Alla onda måste väl vara döda? Och kvarvarande ulvar kommer försöka käka i natt oavsett om de är två eller tre?
Fåret kan inte käka, så är det kvar till sist är det större chans för goda att vinna.

Den visar inte tid inom en timme vid datorn heller. Jag brukar ta bort hur många minuter det gått på timmen som är (dvs är inlägget skrivet för 20min sen och klockan är 20.09 så tar jag 20-9) och sen 60 minus resten (i detta fallet 11). Då blir det +-1min. Men sen är jag ju siffernörd också ;)
Jo det visas tid på datorn oavsett när det är skrivet. Hovra ovanför där det står tex alldeles nyss.

Röstlista DL3:
15.34 Niyama röstar på hemlig
20.01 iiantazie röstar på qitis
20.11 flyingchange röstar på hemlig
20.43 qitis röstar på hemlig
20.59 hemlig röstar på qitis
21.00 LenaH röstar på qitis
21.05 Paddington röstar på hemlig
21.20 Hedinn röstar på hemlig

hemlig 5
qitis 3

När folk hakar upp sig sådär på varandra kan det vara två goda, men det är omöjligt med tanke på antalet goda/onda det finns kvar i leken. Då verkar det mest vara två onda som alibiröstat på varandra, det känns lite spelat liksom. Att fåret skulle lägga en andraröst på en ulv känns osannolikt men är möjligt, men jag trycker Qs röstrad ser mer fårig ut.

"Jag kände mig övertygad om att hemlig och paddi är onda men nojar lite nu att nån av dom är BM och har gjort nåt helt ologiskt dag 1."

hemlig ändrar röst till Niyama
Då hon tycker q's röstrad ser fårig

Shit mina hästar vill ha kvällsmat men jag bara måste få veta hemligs roll först (OM nu inte borgmästaren och röstfifflaren gått bananas)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar