Det är onödigt att slösa en hel dag på "ingenting" ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är onödigt att slösa en hel dag på "ingenting" ju!
tja, själv gillar jag ju att ha lite "kött på benen" innan jag röstar på någon. Men det är ju jag det.....Det är onödigt att slösa en hel dag på "ingenting" ju!
Kött?tja, själv gillar jag ju att ha lite "kött på benen" innan jag röstar på någon. Men det är ju jag det.....
Jag gör i princip rena BOP:ar DL1 oavsett hur lång tid så för mig hade vi lika väl kunnat ha DL1 nutja, själv gillar jag ju att ha lite "kött på benen" innan jag röstar på någon. Men det är ju jag det.....
Men om alla bop:ar hinner man ju aldrig se freudianska felskrivningar som att stava god med stort "G"Jag gör i princip rena BOP:ar DL1 oavsett hur lång tid så för mig hade vi lika väl kunnat ha DL1 nu
Vad betyder freudianska?Men om alla bop:ar hinner man ju aldrig se freudianska felskrivningar som att stava god med stort "G"
jag tror att google kan besvara det bättre än jag självVad betyder freudianska?
En fråga om vinstvillkoren @Mirtai: Vinner onda när ulvar + får är fler än goda eller när enbart ulvar är fler än goda? Alltså: räknas fåret till vinstvillkoren
Aldrig kört med får förut så lite nytt för mig
Vad betyder freudianska?
Tack! Tror jag fattar nu.I dagligt tal brukar freudiansk betyda en felskrivning eller felsägning som inte var medveten, men som enligt psykoanalysens fader Sigmund Freuds teorier om det undermedvetna ändå visar något om den felsägande personen Dvs felskrivningen är inte en slump utan kommer från det undermedvetna.
Jag minns inte namnet på en häst. Men den var snäll och alltid lika... trygg. Jag är en osäker typ, så för mig var det jättetryggt att rida den hästen, då den själv var tryggObligatorisk fråga!
vilken är er favoritridskolehäst genom tiderna och varför?
Vad är åskådarlya?ingen som vill ha en åskådarlya?
Jag har haft många favoriter genom åren men Ramona minns jag bäst och ändå red jag henne bara två gånger. Hon var gudomlig och så fort vi fått galoppera någon minut så kom hon igång och började gå i form och trampa under sig (en ny upplevelse för mig då). Jag satt mest och smilade och ridläraren kommenterade att hon aldrig sett mig rida så bra.Obligatorisk fråga!
Hur ska man kunna välja en? Vi red ofta en och samma häst en längre tid så det är flera som har betytt mycket för mig.Obligatorisk fråga!
Obligatorisk fråga!