Jag tycker förövrigt också att Hem&Hobby är lite svårt. Ibland har jag svårt att komma på om en tråd blr vara på Hem eller Allmänt. Tycker dessutom ofta att det ligger trådar på Allmänt som borde höra hemma på Hem&Hobby. Om man ska ha kvar uppdelningen kanske man måste moderera hårdare och flytta över trådar från allmänt till hem?
Som det är nu lägger jag hellre en tråd på allmänt än hem&hobby eftersom det är så låg aktivitet på det senare.
Jag upplever alltså gränsen mellan de två som luddig. Det verkar dessutom inte vara så noga eftersom trådar får ligga kvar på allmänt trots att de ”borde” höra hemma på hem&hobby.
Det känns dessutom som att det är helt dött på hem&hobby. Jag går oftast in och kollar där men det dyker väldigt sällan upp nya trådar och de få trådar som finns är rätt döda.
Undantaget vissa evighetstrådar, främst om trädgård tror jag?
Hur tänker du utifrån detta @Gunnar ?
Som det är nu lägger jag hellre en tråd på allmänt än hem&hobby eftersom det är så låg aktivitet på det senare.
Jag upplever alltså gränsen mellan de två som luddig. Det verkar dessutom inte vara så noga eftersom trådar får ligga kvar på allmänt trots att de ”borde” höra hemma på hem&hobby.
Det känns dessutom som att det är helt dött på hem&hobby. Jag går oftast in och kollar där men det dyker väldigt sällan upp nya trådar och de få trådar som finns är rätt döda.
Undantaget vissa evighetstrådar, främst om trädgård tror jag?
Hur tänker du utifrån detta @Gunnar ?