Misstänker dock att du är ganska ensam om det.
Jag vet inte det, jag tycker ofta att jag ser gillningar från andra bukefalister som inte har barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Misstänker dock att du är ganska ensam om det.
Jag är likadan som @AraSlei! Jag ser det som ett sätt att förbereda mig på det som (eventuellt en dag) komma skall Ganska ofta önskar jag dock att jag låtit bli att läsa...
För mig är det förberedelse till diskussioner om varför jag inte villHahaha, skönt att jag inte är ensam Jag tänker precis som du, att det är en förberedelse! (och att jag ibland skulle låtit bli att läsa...)
Hundforumet ligger väl lite efter Barn, som tur är. Men även på Hund verkar det bli mer och mer evighetstrådar. Jag hänger inte med längre, det är för myclket småprat för att man ska få överblick. Dessutom är det inte kul när samma bilder postas i olika evighetstrådar, ”jag lägger de här bilderna här också”. Har sett det några gånger och det känns så tjatigt.Jag tycker absolut att evighetstrådarna fyller ett syfte. Men jag är själv sällan aktiv i dem och orkar därför sällan läsa genom dem. Jag är framför allt aktiv på hundforumet och även om jag förstår varför så kan det därför kännas lite trist när man missar intressanta diskussioner och information om "bukehundarna".
Ja, väldigt ofta känns merparten av trådarna mer som en kollektiv dagbok än som diskussionstråd? Och det säger jag trots att jag själv postar en del nonsensinlägg i "uppdateringstråden"...Hundforumet ligger väl lite efter Barn, som tur är. Men även på Hund verkar det bli mer och mer evighetstrådar. Jag hänger inte med längre, det är för myclket småprat för att man ska få överblick. Dessutom är det inte kul när samma bilder postas i olika evighetstrådar, ”jag lägger de här bilderna här också”. Har sett det några gånger och det känns så tjatigt.
Ja, kollektiv dagbok är bra uttryckt.Ja, väldigt ofta känns merparten av trådarna mer som en kollektiv dagbok än som diskussionstråd? Och det säger jag trots att jag själv postar en del nonsensinlägg i "uppdateringstråden"...
Det kanske är det som håller på att hända? Buke går från diskussionsforum till kollektiv dagbok.Ja, kollektiv dagbok är bra uttryckt.
Vad tråkigt. Jag tycker att facebook är ett bättre forum för sådant. Det är å andra sidan uselt för diskussioner.Det kanske är det som håller på att hända? Buke går från diskussionsforum till kollektiv dagbok.
Skillnaden är väl att man kan vara anonym här. Men jag tycker också det är synd.Vad tråkigt. Jag tycker att facebook är ett bättre forum för sådant. Det är å andra sidan uselt för diskussioner.