Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom du också bor i Dalarna kanske vi tänker på samma person/företag? Vet att hon som jag menar tar emot träningshästar för allt mellan himmel och jord. Och hon är vettig nog att åka med dom också och inte bara lasta.
Förstår vad ni menar och jag håller med er absolut.
Men det var inte riktigt det jag var ute efter i denna tråd.
Var nyfiken på resultaten av dom som har skickat iväg sina hästar på lastträning.
Min erf. är det jag försökte skriva och andra även indikerat?
skicka iväg går ofta jättebra för den du skickar iväg till. sen har du samma problem när hästen kommer hem på ett nafs. Eftersom du inte varit med i träningen själv och det är dig och hästen det handlar om inte att gå in i transporten i sig osv. Bortkastade pengar att skicka iväg, enligt de jag sett, och vet faktiskt ingen som gör det, eller ens lasttränare som rekommenderar det utan de som tar betalt för sånt, insisterar på att lastträningen ska ske med ägaren involverad?
Så här kan det bli om man lyckasJa alla svar är bra, men svaren jag var ute efter var mer det Mitrolle skriver.
Kanske var otydlig.
Att det beror på mig själv och relationen med hästen samt kroppsspråk osv.
Är jag helt med på, och det vore absolut det bästa och kunna lösa detta på hemmaplan.
Vilket vi jobbar för fullt på