Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan man vara sadelinprovare tex med endast ett, eller ett fåtal märken. Helt vansinnigt.
Tänk dig en skobutik - med bara 3 modeller
Jag är lite trött idag. Så jag lägger ner det här. Vi kommer ingen vart iaf.
Ja, nu håller jag med dig.. dock har jag aldrig sett en 1 åring med bett, möjligen fullbloden som rids in tidigt..
Men Prestige är ju en svängd smal sadel så då förstår jag att den åker fram...
lektra;9550364Men dock finns det ju vissa faktorer som försvårar hela sk*ten. Exempelvis Wintec och Bates sadlar som bara får säljas i en [I skrev:riktig ridsportbutik[/I] och inte en sadelutprovare med endast sadelverksamhet. Så det är ju inte bara sadelutprovarnas fel...
Om du skall visa hästen så måste du ha bett.
Jag är nog en utav de frälsta när det gäller just det
Men dock finns det ju vissa faktorer som försvårar hela sk*ten. Exempelvis Wintec och Bates sadlar som bara får säljas i en riktig ridsportbutik och inte en sadelutprovare med endast sadelverksamhet. Så det är ju inte bara sadelutprovarnas fel...
Men eftersom sadeldjungeln är såpass stor så kan det inte vara så svårt att hitta ett träd
De visas sällan som åringar, sällan som 2-åringar heller.Om du skall visa hästen så måste du ha bett.
är övertygad om att tex en albion xwide skulle ligga still på den hästen, om den är rak. det finns ju breda sadlar, särskilt raka breda sadlar. man måste bara leta lite och inte ge sig till tåls med en svanskappa...
eh? albion är betydligt rymligare än prestige i sina stl, och är dessutom raka i bommen. en rak häst ska då inte ha prestige!
sen var det bara ett e x e m p e l ....