Singeltråden no. 57

Well ladies, har två uppdateringar. Den ena mindre seriösa är att jag mött min future husband på sjukhuset, aldrig mött en vackrare människa

Den andra är att jag skrev till W och vi småpratade, tills min feberyra inte klarade av det längre och jagbfrågade om han ville ses nästa gång jag är i hemstaden, på vilket han svarade "ja det skulle väl vara omöjligt" och sedan snabbt rättade till "*inte omöjligt" :D så nu ska jag hitta första bästa helg att återvända hem igen!

"Ååååhhh karlar :banghead::banghead:"
Måste sortera lite tankar.
Har några som jag små flörtar lite med på jobbet (kunder).

N, vet inte om jag ska sortera in honom i facket för gammal, eller om han kan vara värt att kämpa för. Han har dock inte varit inne på länge.
Trevlig kille, lätt att prata med, hittar alltid nått att prata om. Och fortsätter oftas prata när han packa i sina varor.

J, ser bra ut, härligt leende, dock bara blickar och leenden utbytta med honom.

S, hunk, vad mer ska man säga, tränings nörd, men har enligt kollega ett hjärta av guld och en mjukis.

T, mysig kille, träffades första gången via af aktivitet, haft lite kontakt sen dess, har varit flörtiga redan från början, även fast jag var i ett förhållande. Nu har han skaffat tjej, men fortfarande samma flörtiga.

För att komplicera allt lite extra, så har även A, börjat dyka upp från ingenstans, en kille jag hade en crush på för typ 2 år sen.

För att dra in en till i denna soppa av killar så har vi mitt ex, som dyker upp i mina tankar ibland, ibland mer, ibland mindre, och ändå har de gått 2 år och 4 månader sen de tog slut, vi var dock tsm i 5,5 år. Ibland vill jag ha tillbaka honom och ibland skulle jag bara vilja ringa och skrika på honom.

Vet inte om jag är redo att satsa på någon av dessa eller om man bara ska nöja sig med att flörta/bli flörtar på.

Skulle vara skönt med en avstängningsknapp för alla dessa känslor. Blir tokig snart.

Typ, han tar inget initiativ = he is not that in to you = move on and forget, NEXT!

Nu vart det ett riktigt långt inlägg, men skönt att få de ur sig.

N, vet inte om jag ska sortera in honom i facket för gammal, eller om han kan vara värt att kämpa för. Han har dock inte varit inne på länge.
Trevlig kille, lätt att prata med, hittar alltid nått att prata om. Och fortsätter oftas prata när han packa i sina varor.

S, hunk, vad mer ska man säga, tränings nörd, men har enligt kollega ett hjärta av guld och en mjukis.

T, mysig kille, träffades första gången via af aktivitet, haft lite kontakt sen dess, har varit flörtiga redan från början, även fast jag var i ett förhållande. Nu har han skaffat tjej, men fortfarande samma flörtiga.

För att komplicera allt lite extra, så har även A, börjat dyka upp från ingenstans, en kille jag hade en crush på för typ 2 år sen.

För att dra in en till i denna soppa av killar så har vi mitt ex, som dyker upp i mina tankar ibland, ibland mer, ibland mindre, och ändå har de gått 2 år och 4 månader sen de tog slut, vi var dock tsm i 5,5 år. Ibland vill jag ha tillbaka honom och ibland skulle jag bara vilja ringa och skrika på honom.

Vet inte om jag är redo att satsa på någon av dessa eller om man bara ska nöja sig med att flörta/bli flörtar på.

Skulle vara skönt med en avstängningsknapp för alla dessa känslor. Blir tokig snart.

Typ, han tar inget initiativ = he is not that in to you = move on and forget, NEXT!

Jag tycker du ska njuta av all uppmärksamhet och glömma ditt ex. Han är ditt ex av en anledning :)

Njut av uppmärksamheten, glöm exet och se vad det händer med de andra. Kanske blir det bara flörter, kanske blir det mer med någon =)

Är väl iofs inte nå fel på sidan i sig, men har 6 obesvarade mejl och jag orkar bara inte sitta 10 min per mejl och tänka ihop ett bra och trevligt svar :eek: Alla är dessutom jättetrevliga och intressant men alltså, en i taget? :eek:

En person här i byn som skrev till mig idag som också verkar trevlig, men familjen har några stycken som håller på med inbrott och knark..

Jag tycker du ska njuta av all uppmärksamhet och glömma ditt ex. Han är ditt ex av en anledning :)
Njut av uppmärksamheten, glöm exet och se vad det händer med de andra. Kanske blir det bara flörter, kanske blir det mer med någon =)

Jodå, tills förra helgen var han typ glömd, så såg jag honom hos grannen/hans släkting, och så kom han in som en parasit igen. Man bara måste älska små städer :P

Men nu ska jag inte ödsla mer tid på honom.
Utan njuta av uppmärksamheten på jobbet :)

@GardenAngel har han hört av sig eller? Gör han det så måste du äga skiten ur han :D (jag har varit med om föör många sådana skitdudes men lär mig aldrig att man bara ska skita i dom :P )

@GardenAngel har han hört av sig eller? Gör han det så måste du äga skiten ur han :D (jag har varit med om föör många sådana skitdudes men lär mig aldrig att man bara ska skita i dom :P )

Han har skickat två snapchats från fotbollen. Jag skickade en äckligt snygg selfie tillbaka. Inte för att han fattar något.

Jag har ätit middag också.. Så nu är jag inte lika PMSig på honom längre. Men är inte direkt nöjd med servicen! Pendlar mellan "skit i honom" till "WHY WONT HE LOVE ME?! :cry:"

O, du älskade kvinnokropp med alla dina hormoner! :rage:

Är väl iofs inte nå fel på sidan i sig, men har 6 obesvarade mejl och jag orkar bara inte sitta 10 min per mejl och tänka ihop ett bra och trevligt svar :eek: Alla är dessutom jättetrevliga och intressant men alltså, en i taget? :eek:

En person här i byn som skrev till mig idag som också verkar trevlig, men familjen har några stycken som håller på med inbrott och knark..
Var det svar till mig?

Förstår inte på vilket sätt det skulle vara lättare att byta till messenger eller kik i de situationerna :p Det är väl ändå så att du svarar en i taget? :confused: :angel:

Känner mig lite otrogen nu.. Ska ev träffa en kille i helgen. Är bara fysiskt intresserad av honom. Och flirtar med ytterligare en.

Om C inte ställer upp så får jag hitta någon annan som gör det, liksom.

WAAH, jag tror jag eventuellt undvek min första date rape ikväll! Ska INTE träffa den snubben i helgen. Han började snacka om trekant och la till mig på FB. En typ helt tom FB med samma bilder som på sajten.
Alla varningsklockor i hela mitt huvud gick igång!

Detta, flickor, är anledningen till att jag alltid har mer kontakt än bara via dejtingsajten innan jag träffar snubbar! Safety First!

Han blev väldigt bestört när jag påtalade att detta kändes creepy och att jag inte längre var intresserad. :angel:
Även om han inte är någon våldtäktsman utan en helt vanlig kille så var det ändå creepy. Och dåliga vibbar ska man aldrig ha!

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 530
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 661
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka